Thursday, January 10, 2008

Motsetninger

Jeg satt og vurderte om jeg skal på skolen imorgen.

For:
- Møte med Hanne Berit for å avslutte fag
- Særemnemøte med Kristin
- Treffe mennesker igjen
- ROGER<3
Mot:
- Historieprøve
- Sliten
- ...det er skole.

Jo, så sitter jeg på msn da. Heh. Der sitter også Ragnhild. Hun ber meg se på bloggisen hennes. Jeg får jo selvfølgelig sjokk. HVA I ALLE MINE DAGER??? Alex Turner har dame. Hele verden min falt sammen. Jeg som skulle til England og gifte meg med han. Nå får jeg bare dra til England og kidnappe han. Rett og slett. Hvis han er i London i mars vet jeg hva som skjer:)
Nå skal jeg VAFFAL ikke på skolen imorgen. Jeg protesterer.

Dagens tommelopp:
- Amela på jobben kalte meg engel (Elisabeth kaller meg alltid det stikk motsatte)
- Rhodos 08 er bestilt
- Blomster
- Henriette.

8 comments:

Anonymous said...

Hu Elisabeth virker som er oppegående jente! :)

Anonymous said...

Dette er forresten ikke Elisabeth, sånn at det ikke blir noen misforståelser!

Unknown said...

Fettbeth altså

toro said...

du var en engel som reddet livet til han mannen du fikk blomster av. Og du SKAL på skolen i morgen, jeg tok vakta di og greier.

gleder meg til lørdagens jobbing jeg.

Espen said...

Hvis du skal kombinere "gifte deg/kidnappe" Alex Turner, så er Borat-style den perfekte måten!

Arma said...

"ikke elisabeth", nei.

Jeg SKAL ikke på skolen, nei. Blir strikkesession på meg.
Og volvosession, kristin.

Very nice ways, Espen!

Line. said...

haha, off. Bli hjemme og forbered hvordan du skal kidnappe han du :)

Unknown said...

ja, seriøst... MANDAG, arma, MANDAG.