Monday, January 28, 2008

Strike one!

Siste del av gymmen i tredjeklasse skal gå til å velge en sport. Hvilken som helst (omtrent). Noen av oss meldte oss på squash. Jeg også... På hallidrettsdagen fant jeg ut at jeg er mindre god i squash. Det innbærer visst å slå en liten ball med noe. Jeg er ikke god på noe sånt. Ikke noen som helst slags sport igrunn.
Igår fant jeg og Rag ut at badminton hadde vært fint. Vi skulle til og med lage egne t-skjorter som det stod "et bad, badet, badminton" på.
Vi ankommer idrettshallen og spør læreren om vi kan bytte til badminton. Nei, det kunne vi ikke. MEN vi kunne jo bytte til bowling.
Så hey, nå er vi "team 9"(?) i bowlinghallen. Nora, Rag og jeg. Hei.



















Det er veldig viktig at du har god holdning og stilling på når du kaster ballen. Det kan se ut som at den er på vei rett fremover, men to sekunder etter bildet ble tatt ble det "gutterball".

Fortell meg gjerne hvilken sport dere er gode i. Eller dårlige i (da får jeg bedre selvtillitt).

18 comments:

the actor said...

Jeg er en habil tennisspiller.
Football - not so much...

*Ida* said...

jeg er liksom ikke veldig god i noen sporter jeg. men jeg kan i alle fall svømme og spille rugby. jeg er talentløs i ballett. gikk på det da jeg var bitteliten, men nei. det var visst ikke noe for meg :P

men bowling høres jo kjempegøy ut! :) skal ha langrenn jeg.

Lisa. said...

Åh, bowling er gøy :D Men jeg er dårlig da ;p Om jeg må si noe jeg er god i, blir det vel håndball.. :)

Anonymous said...

Svir spylevesken enda eller?
eheeeeeeeeee

www.kristinakh.com said...

for en tøff blogg! Haha! Du skriver bra :)

Arma said...

Bowling er gøy. Selv om jeg suger:)

Nora: spylevesken trakk godt inn i huden, men har sluttet å svi nå da.

Kriis: danke, merci, bonjour, nagasaki... osv

Julie said...

jeg fant også u at jeg ikke var noe særlig til squash-spiller på idrettsdagen.. det ser mye lettere ut enn det er

toro said...

hvis ikke detta blir sekser så vet ikke jeg!

Unknown said...

mari og jeg er gode i squash! veit ikke helt om det var ironi eller ikke, kanskje litt, men litt fakta også

Jon said...

49 - 76-...35. Hey, det er brukbart. Sikkert! haha
Jeg kan dele at jeg var en mester i slåball som barn

Linnéa said...

Jeg stemte på gult ang ditt neste strikkeprosjekt. Hvis gult vinner, skal jeg ha det.

Arma said...

Foreløpig ser det ut som at det blir emo-skjerf. Svart, hvitt, lilla og gult. Litt som bloggen min. Utenom gult og hvitt da.
Jeg er visst emo.

Mary Lou said...

Jeg og kristin er gode i squash, særlig serving. Det er ikke ironi.

Andre sporter derimot er jeg veldig dårlig i.

Anonymous said...

jeg suger i dans, hvis det er en sport....

VIGGO said...

Oi! dere var kjempeflinke :)
Vurdert gjerder?
Mormora mi hadde vært stolt, fordi hu er god i bowling! Serriøst!
Hu har sån t-skjorte hvor det står club200 (som man får hvis man har fått mer enn 200). Men hu syns det er for flaut å bruke den da...

Eirin said...

Fotball er det VERSTE jeg vet. Jeg snubler av å se på ballen!

Jeg må derimot ha svømming og vannsport. Ergo ikke ballspill.

Anonymous said...

Om 8 uker går vi med club200-t-skjorter hele gjengen:) så slutt å diss oss a!

VIGGO said...

Trikset i ballsport er å lukke øynene, Eirin!


Må dere vente 8 uker på å få kopisenteret til å lage noen fake club200 T-skjorter på kopisenteret, Nora?
høhøøhøhøøhøhø