Thursday, November 01, 2007

Queens of the Stone Age til Oslo !!!

Det bryr meg midt i øret.
For det er ikke det som er poenget. Det som er poenget er datoen. Da jeg leste at denne gruppa nærmer seg Norge nok en gang, ville jeg bare se datoen. Jeg syntes det er moro med datoer. Idag er det 1. november.

13. november blir mange millioner mennesker her i verden ett år eldre. Og det er sikkert bare noen få hundre tusen av dem som ble født i 1989. Og det er sikkert enda færre av dem som heter Arma.

Jeg gleder meg til 26. februar. Da kommer nemlig Queens of the Stone Age til Oslo. Jeg skal ikke se dem, nei. Men jeg gleder meg til 26. februar uansett. Blir koz. Lurer på hva vi driver med da.

4 comments:

Espen said...

Da er det muligens to uker etter vi har gjort russerevyen for fullsatt sal! :D

Anonymous said...

QOTSA var jo litt kule, da. På Hove. Med jeg hadde ikke giddi å sett dem igjen. SÅ kule er dem ikke ass.

Unknown said...

HÅHÅHÅ russerevyen!

Ragnhild said...

Har hørt en sang av dem jeg. Og det er Lillesøster.