Sunday, October 28, 2007

Faen.

Av og til blir jeg overveldet. Det ble jeg idag. Kanskje det er fordi jeg har stilt klokken en time tilbake. Kanskje det er fordi jeg stod opp ti over tre. Kanskje det er fordi jeg har sett på utdanninger. Kanskje det er fordi jeg
Fuck it.
Drit i å være overveldet.
Hvis du liker noen, så si det rett ut. Si hvorfor du liker dem! Si at du ikke trenger å gjøre noe spesielt med dem, du vil bare tilbringe litt tid med dem.

Så da sier jeg til deg, Jude Law. Jeg liker deg fordi du er jævlig digg. Kan vi tilbringe litt tid sammen?

9 comments:

Anonymous said...

Jeg har det samme problemet...hvorfor skal det være så vanskelig..er jo bare å si rett ut... "Anton, jeg liker deg fordi du er så jævlig digg!"

Unknown said...

WORD, ARMA! Man kaster bort mye tid på å ikke si det. Og til slutt er det kanskje for seint, da har man kasta bort mer enn bare tida.

Ragnhild said...

Dobbeltword.

Anonymous said...

Trippelword.
Men det er ikke så jævlig lett heller da.

Julie said...

har du sett på the holiday nå arma??

bare sånn... tipper helt ut av det blå?

Arma said...

nei, jeg så alfie! hahaha
men the holiday også. Damn, he is HOTTT

the actor said...

Okei, Rag: Jeg starta dobbelword. Det kom til meg i en drøm, jeg syns det er fett, og tar patent på det. Nora: Rock on!
Arma: Værsågod med tidshjelpen idag. Jeg vet ikke hvor du hadde vært uten meg.
Jeg vil også benytte anledningen til at jeg liker Jennifer Garner og dobbelword.
Takk for meg

Anonymous said...

jeg liker ikke alfie

Arma said...

hæææ? hvorfor ikke? den har jo JUDE LAW på rollelisten!