Thursday, March 22, 2007

Idag har Viggo bursdag! Gratz, boble-venn! :D

Det som ellers foregår er at jeg jo egentlig skal gjøre fransk akkurat nå, men... nei. Jeg har funnet ut at Rolling Stones kommer. Jeg elsker Rolling Stones. Rolling Stones er bare best. Men Rolling Stones er dyrt. Faktisk koster Rolling Stones nærmere åttehundrekroner. Nei, det er ikke bandet Rolling Stones som koster så mye. Det er billett for å SE Rolling Stones som koster så mye. Jeg skulle ønske Rolling Stones ikke kosta like mye som Rolling Gold.

6 comments:

Anonymous said...

nice holdning på viggo der:D berre lekkert;)

Unknown said...

Rolling Gold!!

Nahaha!

Jenter said...

Rolling stones vil ha for mye penger...

the actor said...

Snakker vi influence...
Gratz, Viggz =)

Ragnhild said...

Den tunga minner meg om meg sjøl. Alle sier jeg har lang tunge. Nei, det var KISS-tunga det.
Heh(((

the actor said...

Uhuiii.
Rullende steiner!