Monday, March 19, 2007

Hors de prix!


Du lurer kanskje på hva overskriften betyr? Ikke? Det driter jeg i, for jeg sier det uansett. Det betyr "priceless". Det er fransk. Grunnen til at overskriften er fransk, er at jeg vil skrive litt om Frankrike. Frankrike er hors de prix. Jeg elsker landet som begynner på F. Det er kjekke gutter, pent språk, vakre strender, baguetter og Paris

.

Hovedstad: Paris
Innbyggere i Paris: 9,5 millioner
Innbyggere i F.: ca. 64 millioner

Tenk hvis ca halvparten av de 64 millionene er gutter. Det er 32 millioner. Det er 32 millioner gutter. Jeg tror alle er kjekke. Eller, jeg liker å tro at de er kjekke.

Det kommer mange flotte folk fra Frankrike. Tre av dem kommer her






DE er hors de prix!

8 comments:

Ragnhild said...

Å, SÅ FINT. SÅ FINE FOLK.
JEG BLIR HELT..RØRT.
Sykkeltur i le France..<3

Unknown said...

Noen ganger føler jeg at jeg er hors de prix, er jeg det?

Arma said...

nei, du koster vel 19,50?

toro said...

haha.
2frc på tur.

Ragnhild said...

Skal dere til Frankrike?

Unknown said...

heheh ja jeg gjør vel det da

Julie said...

Ok Arma.. hvis ikke alle franske gutter er digge.. det har jeg selv vært vitne til

Astrid said...

Det fins ingen bedre franskmenn (øhm... kvinner) enn Audrey Tautou!!