Wednesday, January 17, 2007

Aud Elin - en stakkars sjel

En dag trippet jeg i mitt fantastiske hollywood-hus.











Det fristet innmari å bade i det store bassenget, så jeg gikk ut. Jeg fikk sjokk! Der satt nemlig Aud Elin. Hun hadde dyppet føttene i vannet. (Og for å være helt ærlig var jeg mest redd for at vannet skulle bli forurenset)














- Aud Elin, hva er galt?!
- Arma, jeg er så lei meg. Jeg har blitt for feit for alle t-skjortene mine!











Snill som jeg er, gikk jeg og kjøpte en ny t-skjorte til henne. Og bad om å få penger tilbake















Da ble hun skikkelig glad. Det var godt å gjøre noe godt for de som er annerledes...

12 comments:

toro said...

aud elin er herlig på alle bildene.

Julie said...

hahahahahhahaahahhahahaha

nå lo jeg godt!! hahhahahahhaha

forresten: jeg stod nettopp på teorieksamen:D

Unknown said...

Aud Elin er best, ingen protest.
Nei, Arma er bedre. I paint.

Unknown said...

Men bare i paint

Unknown said...

HAHA

Unknown said...

Det var en spøk fra min side

Ragnhild said...

Du er morsom. Virkelig morsom.

Arma said...

GRATZ, kjære Julie!

Anonymous said...

arma, du er så SNILL du!

Anonymous said...

HAHahhahahaha, fy faen! TAkk skal du faen meg ha, Arma!;P

Solfrid, Kristin & Marie said...

SexyAud<3

Julie said...

hha arma... først nå så jeg at du har tattdet sitatet fra Elisabethtown på bloggen din:P A shoe isn't just a shoe.. :P