Friday, December 15, 2006

Medierefleksjon

Jeg må bare bruke denne bloggen til medierefleksjon idag. Litt problemer med den mediebloggen.

Dette halvåret i mediaen har vært skikkelig fint. Klassen er super og alle kan prate med alle. JaO får med alle i timene sånn at ingen detter av lasset. Det viktigste jeg har lært i år, og som jeg må nevne, er hvor utrolig sleipe alle som jobber i mediaen er. Hvor mye meninger de planter i hodet på oss. Så når jeg leser avisen nå, vet jeg godt at den som har skrevet artikkelen har akkurat like mange meninger som alle andre og har vanskeligheter for å være objektiv selv.
Etter dette halvåret sitter jeg igjen som en nerd som viser alle andre hvor mye jeg har lært i mediaen. Det er morsomt. Og alle de som kun valgte realfag er ordenlig bitre fordi de ikke valgte media. Og jeg er glad for at jeg gjorde det.
Vi fikk jo høre mer om blogg. Og mediebloggen min kom før denne. Da jeg merket at det var mye jeg ikke kunne skrive i mediebloggen, som blir for personlig, så er det godt å vite at jeg har en annen blogg. Da kan jeg la være å "mix business with pleasure"...

0 comments: