Tuesday, December 19, 2006

1-2-3, ribbe og idrett

Næh, dagen idag startet rart. Jeg forsov meg. Da ringte jeg Daniel og ba han om å si ifra til Lasse at jeg ble sen. Jeg og Daniel ble da enige om å ta den bussen som fikk oss bort til hallen kvart over åtte. Jeg, dum som jeg er, misforstod heile driten og Daniel måtte ta buss alene. Jeg kom senere. Da jeg kom dit ville ikke hu HOEkjerringa skrive meg på lista. Da kjeftet Marie og Daniel på henne og ting ordnet seg : )
Jeg og Mo stod og samlet sammen blader etter at vi gikk av bussen da vi skulle hjem. Vi lurte på hvor mange blader vi kunne samle sammen og hvor stod haugen hadde blitt.
Home&away kom på skjermen og jeg la meg på sofaen for å se på. Til slutt ble jeg så innmari trøtt at jeg ikke kunne vente på at det skulle bli ferdig! Det er ikke ofte det skjer... Etter h&a skulle jeg liksom sove da. Så ringer Viggohoe. Han vil komme bort og hente laderen sin. Innen malcolm er ferdig kommer (treige) Viggo. Vi ser friends sammen og han må stikke etter det. Da er jo jeg våken som en sprettert og begynner å rydde rommet. Marie skal ankomme klokken syv. Vi setter oss på rommet og diskuterer julegaver. Jeg viser henne alt jeg har kjøpt og forteller med IVRIGE armer om at det er så mye stress og at det er mange julegaver jeg mangler. Både Marie og jeg er litt spretne, så vi går oss rett og slett en tur. Det er mørkt. Skummel. Jeg skriker. Marie skvetter. Det er gøy. Jeg gjør det flere ganger. Marie skvetter gang på gang. Diggbart. Vi kommer oss hjem til meg og lager brownies. De ble GODE, bare ikke så lekre. Marie beskriver de slik:
"de ser ut som blemmer på brent hud, eller kanskje som svor på ribba?"
mmmm, jeg får lyst på brownies...
Grey's anatomy var... <3<3<3<3<3 men McSteamy?! HVOR?! kjekkalarm<3
Her er noen bilder fra hallidrettsdagen











4 comments:

Ragnhild said...

Jeg så ikke H&A i går. Hva skjedde? Hallidrettsdagen var ok. Jeg greide til og med å score.

Anonymous said...

DU er diggbar<3 Haha! Koselig tirsdag vi hadde! Spesiell koselig! Tror jeg skal begynne å komme 2 timer og 40 min før;)

Herregud! Det er det styggeste browniesen jeg NOEN GANG har sett og lagd:P haha!! "Skal jeg ha i litt mer vann? Neeeeida, den skal være sånn her=)" (Meg i rumpa Haha.. meg i deg! haha:P)

Fine huset nede i hjørnet ved deg<3

Anonymous said...

hahaha, på det bilde ser det ut som jeg sjeler eller noe. Men greia er at jeg har skikkerlig vondt i magen nå. For etter peppes så kjøpte jeg meg mer smågodt på rimi. DRIT MYE, btw.

og nå har dell-mannen skiftet ut skjerm og dratt ut lodotter (som han kalte for små mus)ut fra laptopen min.

jeg gleder meg til i morgem. Cya hoe.

Arma said...

marie<3 kos vi har det<3