Tuesday, May 25, 2010

Fortsatt ingen bilder

Idag dro jeg ned til bønn (byen, for dere som prater litt finere) for å finne meg en mobil. Jeg hadde tenkt til å kjøpe en helt grei telefon, som man sikkert kan ringe og sende meldinger med. Det er da Daniel stoppa meg og sa HEEEEEERREGUD, makan te dårlig kamera a! Eller han sa det ikke sånn, men nesten.
Så da kjøpte jeg meg ikke mobil da. For alle hadde enten dårlig kamera eller så var de dyre. Litt ironisk at jeg nå plutselig ser etter en mobil med bra kamera når jeg nettopp fikk meg nytt, veldig bra kamera.
FAENS TEKNOLOGI.

Joda, ellers så har jeg casha inn flax-julekalenderen!
Marie hadde med seg en til meg og en til hu da hu besøkte meg i australia.
Marie vant NULL KRONER.
Jeg vant TUSEN KRONER.
Og det er aaaaaaakkurat deeeeeeeeer problemet med flaxlodd ligger. Du kan jo faen ikke risikere å gi bort ett som personen du gir det til vinner på.

Så dilemmaet er jo
SKAL JEG DELE MED HU?

(det er her alle utenom marie skal si nei.)

6 comments:

Espen said...

Du skal være snill og grei og dele med hu, ja! Dermed basta! >:|

Linnéa said...

nei?

Mary Lou said...

Kjøp en lollipop til Marie, og ta resten sjæl. håhå

Anonymous said...

Nei! Slefølgelig ikke?

Anette said...

Absolutt ikke! :D

kamesutra said...

neida, fått er fått..
og en tusenlapp forandrer jo ikke livet heller da.