Saturday, December 05, 2009

UK

HALLå.

Da er jeg tilbake fra jungelen. Sitter nærmere bestemt i Cairns nå. Imorgen flyr jeg til Sydney igjen. For på tirsdag kommer nemlig MARIE for å besøke meg. Det blir helt fantastisk sykt å se henne igjen! Etter FIRE måneder. Gsus.

Er egentlig sykt trist at jeg er ferdig med østkysten også. Har møtt så syyykelig mange fete, snille, kule, tynne, tjukke, lange, korte, bra mennesker. Men nå har jeg egentlig bare fine ting å glede meg til også. Marie blir hos meg i ni netter og så ere bare en natt og så stikker jeg til New Zealand og blir der ei litta stønn.

Håhåhåh, life is gudd.
Charlotte og meg i het omfavnelse her

3 comments:

kristin said...

tenk at det har gått fire måneder. når du har det bra, har jeg det bra!

Mary Lou said...

<3

Jenny said...

Jeg håper du har det superbra! Det virker sånn. Jeg savner Australia. Var der i 2000, det var fantastisk.