Friday, November 27, 2009

Dont be gentle, its a rental!

Grunnen til at jeg har vært borte så lenge er rett og slett at Australia har bestemt seg for at det skal være umulig å ha nett oppover østkysten. Nå sitter jeg på mcdonalds i Airlie Beach. Det er jo drita fint her! Forventa at det skulle være Hervey Bay 2, men hu og hei, neida! De som har vært på begge stedene skjønner hva jeg mener. Tror jeg. håper jeg?
Har campet på Fraser Island siden sist. Det var syyyyyyyyyyYYYYYYYYYYyyyyyyyYYyyYYyYYyyyykt gøy. Gruppa vår bestod av elleve mennesker. Ni av dem var fra nederland/belgia, ei fra england og meg. Dvs at det ble mye dutch. Jeg har lært at de sier PASS OPP når det kommer bil. DET GJØR JO VI OGSÅ!!! Jeje, alle var vaffal superkule.
Vi kjørte bil på stranda og gjennom skog og mark og sånn. Fraser Island er verdens største (?) sandøy. hihihihihih. Det var kjempehumpete. Vi blei gode venner fort, for å sirre sånn.

Og så må jeg fortelle dere at jeg har blitt "en av dem". Hvem dem? Jo, det skal jeg fortelle dere. De reisende som er syke. De som pusser nesa, hoster og surkler når de puster. Jeg trådde over den magiske grensa et sted mellom Surfers Paradise og Noosa. Så i natt, på overnight bus til Airlie Beach, holdt jeg 49 mennesker våkne ved å hoste ca annenhvert minutt. Fy faen, var like før jeg slo til meg sjæl.

Jeje, nå skal jeg på seiltur i the whitsundays (feel free til å guggle litt igjen) i to dager, så snakkas når jeg kommer tilbake. Eventuelt når jeg kommer meg opp til Cairns.

5 comments:

Ragnhild said...

Der så det fint ut! Jeg googla, og så kom det opp en Finn.no-annonse. pakketur opp dit på ti dager for 10250. Hadde vært noe azz

isabel said...

ååå, høres så syykt digg ut! misunner deg :)

Kakonym said...

å herregud. jeg er en fremmed person som du ikke kjenner... men airlie beach er nydelig! <3 gled deg til whitsundays. magic

Mary Lou said...

I morra stryker jeg på eksamen. Jeg gir opp, pakker sekken og kommer nedover.

AK said...

Aah, nå ble jeg misunnelig. Var på en lik tur i februar. Har så lyst til å gjøre det igjen