Saturday, September 05, 2009

Everything all the time

WARNING! EMO!

Overskrifta idag er det band of horses som står for. Grunnen til den er at jeg ble litt overveldet av å komme til San Fran. Jeg hadde blitt så godt kjent i New York. Jeg visste hvor jeg likte å gå, hvor jeg likte å drikke kaffe, hvor jeg kunne spise alene og hvor turistene ikke var.
Idag rundt klokka ti vandret jeg rundt i SF. Med den tunge sekken på ryggen. Så fant jeg ikke Post Street, hvor jeg bor. Og føttene og hodet ble tyngre enn sekken. To menn kom bort til meg for å hjelpe (veldig mange ålreite folk i storbyene her assa). Kanke skjønne hvorfor. Stod bare der med verdens største sekk på ryggen og et kart på størrelse med et klesskap fra Ikea. Fant vaffal frem.
Brøt litt sammen på starbucks istad. Kjenner at jeg gleder meg til denne dagen er over. Bare ni timer igjen. Imorgen går jeg ut med godt mot og skal se Golden Gate og se hvor Harvey Milk satte sine spor i SF. Idag skal jeg bare være emo. Tror det synker såvidt inn at jeg ikke skal hjem med det første. Men HEI, et år går fort!
Btw labour day imorgen. Lurer på hva det vil si. Je, kan drive med litt research ikveld.

6 comments:

Ragnhild said...

JENTA MI<3

TOROBORGEN said...

JEG ELSKER SF!!
DU MÅÅÅÅÅÅÅ DRA HIT: Haight-Ashbury

ÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG DØR!

robbie williams said...

what rag said

Hanne said...

nåh! U tøtsj mai hart!

(tro det kalles sånn herre morsinstinkt greie, noe som skjer når du får kids?

Mary Lou said...

<3

nørsj said...

Arms <3