Thursday, July 23, 2009

FrP og USA og sånn

Ikveld satt vi hos Kristin og spiste Oreokake og kukkis, nei, jeg mener cookies. Det var da vi bestemte oss for å gjøre noe utspekulert og ekkelt. Kristin, Mari, Julie og jeg gjorde dette

1. Tok fire forskjellige bilder (med hver vår mobiltelefon med fancy kamera) av skrubbsåret til Kristin (som hu fikk da hu skulle sykle opp på en fortauskant da hu og Marius skulle på kino (Harry Potter))
2. Sendte bildene til kjæresten til Marita.

Han har ikke nummeret til noen av oss. Creepy.
Se på mitt bilde.
Hvordan ville du reagert om du fikk fire bilder fra fire ukjente nummer? Av et SKRUBBSÅR?
Interessant.



Det blikke mer moro enn man lager sjæl

13 comments:

k said...

hahahahah!

kristin said...

jeg ville spydd i dass

heidi said...

jeg ville annmeldt alle som sendte den meldingen.

tulla.

aner ikke, le meg i hjel elrns?

btw, jeg har ny blogg.

JULIE AIDA said...

jeg hadde skrevet alle bildene ut og hengt de opp og lekt cold case med en blyant bak øret og spise donut og drikke kaffe og ha matrix-musikk i bakgrunnen og heve det ene øyebrynet i 2 timer.

men der har du meg da, HEHEHEHHEE

Silje said...

Hahaha! Genialt! Takk for tipset! Det skal jeg virkelig gjøre med noen en gang!! =)

Christine Tallulah said...

skulle ønske jeg mottok sånne bilder :((((

jeg er litt sjalu på at du flytter, litt.

heidi said...

enig! da møtes vi! hvis du ikke finner mej nittitrenullfirefemtifireåttifire. (det skulle liksom være litt mer hemmelig enn å skrive det med tall, im goood).

håper du fårstår det da. hah

Gina said...

Med en gang, før jeg hadde lest teksten, så trudde jeg at du hadde brent deg igjen. Hvis det hadde vært tilfelle, så hadde du slått mitt!

Kari said...

Hehehe! Priceless!

heidi said...

wow du r syk. ikke lenge igjen til øya nå!!!! fuckin' awsome

Nugget said...

jeg tror jeg hadde luktet ugler i mosen! eller blitt vettskremt.

Anonymous said...

Please have sex with me.

Hanne said...

Please have sex with me? LOL kommentar. Pga skrubbsåret?

Jaja, jeg synes det var ekkelt, MIDT i min frokost! MORGEN frokost..

Men spent på hvordan han reagerte?