Wednesday, June 10, 2009

Jeg har fingeravtrykk på hele kroppen

Daniel spurte for en stund siden om jeg ville væme på Hjerte til hjerte og være statist med han der. Jatakk, sa jeg da! Og dagen idag ble brukt til nettopp det.
Jeg var fotograf da han tok bilde med gromdåsene.



JEG derimot fikk over middels god kontakt med ingen ringere enn Dan Børge Akerø.
Mannen med det ville håret, som tok (tar?) imot klasse etter klasse i beste sendetid på NRK, har nå blitt en litt mer gråhåret, brunhudet, gullkjedebærende mann. En real kjekkas. Vi pratet og pratet og pratet (eventuelt slo av et par-tre ord om dagens scene). Nei, dette er nok starten på en heftig romanse som blir førstesidestoff i Se&Hør minst tre ganger.

Det skal ikke være usagt at jeg kjøpte meg en toalettmappe idag. Også et begivenhetsrikt moment i mitt crazy liv.

11 comments:

the actor said...

Det var sinnsykt fett!!! :D
Takk for at du blei med! Også Evelyn, da! <3
Linn er seriøst min favorittkomiker, og bildet skal LETT opp på veggen min på Romerike, nå som jeg veit hvilket rom hu hadde! :D

Gina said...

Ikke glem meg når du blir kjendis da!

Ida Elevine said...

jommen er du gæren, Arms ;D

slå på i helgen om du kjeder deg da, du!(ellers også, egentlig:)
- så håper jeg at ikke jeg kommer opp i ettellerannet grusomt, så jeg kan se litt til deg igjen :)

Espen said...

"Blogg-Arma og Dan Børge på het ferie i Tyrkia! Se bildene"

Ser det for meg en gang jeg står i kø på Kiwi og leser forsida for å få tida til å gå fortere...

Qtie said...

jeg ville også vært statist. :(
elsker den serien, utrolig gøy at det kommer mer!

Qtie said...

jeg ville også vært statist. :(
elsker den serien, utrolig gøy at det kommer mer!

fuckings emma said...

dildo-dan 8)

Anonymous said...

Du har eit heilt fantastisk spanande liv, da må eg verkeleg få understreka. Fekk du tatt mange bileter av deg og Dan Børge?

Nugget said...

tar meg selv i å lyre litt på hvilken type toalettmappe du kjøpte-

Jenny said...

Traff du en som heter Gisle? Han er superfan av Linn og sto sikkert og gapte bak trær. Statist, altså.

Jenny said...

Og forresten så har jag burjat at följa din blogg med bloglovin. Fordi jeg ellers glemmer å stikke innom av travelhetens skyld, og det har jeg ikke lyst til å glemme.