Wednesday, May 13, 2009

444

Har dere hørt reklamene som går på radio?
Har de som LAGET reklamene som går på radio HØRT på dem?

(Ps! Jeg har nå tre jobber, som jeg sjonglerer (og jeg ekke så voldsomt flink til å sjonglere), så da blire litt sånn lite interessant blogging. Vaffal når to av jobbene innebærer taushetsplikt (JA, jeg jobber i FBI og for Staten)).
(Gahh, idag har jeg spist en boks med mini oreos. De er dritsmå og dritsøte og dritgode og drit...ja. Alt.)
(Idag har jeg også sett et skilt hvor det stod "vår rengjøring". Jeg lurer på hvorfor de skal være så eiesyke med den rengjøringa?)

6 comments:

julie aida said...

topp? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

VÅRRENGJØRING, HALLO.. eller med bindestrek

Hanna said...

Jeg spiste også en boks med minioreos i går! Jeg kan underskrive på at de er veldig drit, dritsøte, dritgode og dritavhengighetsskapende! :))

Maria said...

Minioreos er dritgodt.. Mm.
Kan godt få en av jobbene dine jeg, for jeg har ingen. Hah.

Ingrid said...

Jeg var på sånn smaksprøve for en ny brus i dag. Egentlig er det konfedensielt, men jeg sier det til alle for det om. Kanskje de sitter noen og venter på meg når jeg kommer hjem. I alle fall: ny Pepsi smaker bajs.

Gina said...

Du vet vi har tausethetsplikt på jj og vm?

Maren said...

haha, du skriver jævlig bra :-D