Tuesday, April 28, 2009

Trollhetta

Å være sporty er som å banne i kirka for meg. Derfor er det et stort steg å gå inn på en sportsbutikk. Igår gikk Marte og jeg inn på XXL i Oslo. Der kjøpte jeg meg...wait for it, waaait for it....
SOVEPOSE og LAKENPOSE.
Og idag (herregud, nesten vondt å si det) gikk jeg inn en sportsbutikk IGJEN og kjøpte...
SEKK!



Sekken skal være mitt hjem i god stund. Den er rød, ikke så veldig pen og ca 2,7 ganger så stor som meg.

Nei, æsj, jeg er ikke lagd for å kjøpe """"""smarte""""""" ting. Derfor drar jeg på Ikea ikveld og bruker masse penger på mat og ting jeg ikke trenger. HURRA

5 comments:

JULIE AIDA said...

HURRA

mmmmmmm doonuuuut

heidi said...

hahaha, hvorfor har du kjøpt deg sekk?

Mary Lou said...

Sekken min heter Telemark. Den er grønn og minner meg om hjemme. Jeg liker'n.

heidi said...

doh.

Anonymous said...

skulle nesten trudd du hadde sett viva la vega, med tanke på wait for it, waaait for it. sjakalen lizzm..kaizers ftw