Sunday, April 05, 2009

Som i...rytmer?

Klokka er to, natt til........
mandag?
Ferie vettu. Da går alt i krøll. Og det blir spesielt krøllete midt på natta.

ANYROAD. Dere veit at jeg er på mmsern støtt og stadig. Idag (igår? Søndag morgen vaffal) tok jeg meg friheten til å sende dette bildet til Eveline.



Da gir jeg dere en oppgave, min(e) kjære leser(e).
Du skal utifra dette bildet skrive hva du tror jeg skrev som tekst på den mmsen. Bruk gjerne litt fantasi:)

Forslag til tekst kan være
"Hei, Eveline. Jeg har pyntet meg og føler meg kjempebra! Koz fra Armiss"

Lykke til!
Den med mest kreativt svar får en mms + en goodiebag fra Puna:)

10 comments:

the actor said...

Hey, Ev. Nå er det kun 10 timer til jeg skal besøke Daniel. Kommer til å sitte oppe og fikse meg i hele natt, så han ikke blir redd, stakkar. By the way var jeg skikkelig drita på lørdag, og dansa som om ingen så på (de så på), på Beats. Koz fra Armz <3

Linnéa said...

ble et glass fun light for mykkjy.

kristin said...

ut mot havet

Maia said...

Hey there, mr wolfieboooy. How YOU doin?

Julie said...

Hei Eveline.

Nå sitter jeg og Beerit på en båt te schøss, spiser reker og drikker hvitvin. Jeg har pønta meg for anledningen. Etterpå skal vi garra ta oss en snæss. I morra skal jeg gå birkebeinern på ski.

AUrevoir!

isabel said...

Hei Eveline. du ser vel hvor lang tid jeg brukte på å ordne meg i dag? xoxo armagirl

Ragnhild said...

vært på tur med IOGT igjen vett

(no offence)

Ingeborg Kjaerstad said...

Hei! Jeg er glad i lange turer i skog og mark, og en god vin til kvelds. Jeg har en liten hund vednavn Lolita, og en byll på venstre skulder. Er en svoren Bruce Springsteen-fanatiker, men nyter en god rappemelodi av 50 Cent i ny og ne. Har nylig gjennomgått en omfattende tarmoperasjon. Vis sympati.

Bib... said...

Hei, Elvis er stått opp fra de døde!

Sunniva said...

"Oh, hello. I just camed out of bed. How are you?"