Sunday, April 19, 2009

Røde fjær

Okei, jeg har hørt at ærlighet varer lengst. JEG LESTE IKKE (så mye) IGÅR! Marte og Nora kom og vi så en film.
En film med JUDE LAW. Da ere vel greit?
AHHHHHHHHHHH, han er så.........perfekt.
Han skrev nitti postkort til henne, i håp om at ett av dem skulle komme frem.
Han reserverte et bord til henne på caféen hans i trehundre dager i tilfelle hun skulle dukke opp en dag.
AHHHHHHHH. MARRY ME, Judeboy!

En annen nyhet er at jeg har fått påskeegg.
ENDELIG.
Og det er så vakkert.
Det inneholder bare SJOKOLADE.
(og sånne lakrisbåtæsjegreier (vil du ha, kontakt meg))



Særr, det veier sikkert over to kilo. KULT med adhd-anfall (i flertall) rett før eksamen daaaa

5 comments:

Espen said...

Jeg tar gjerne lakrisbåtene! Skal jeg komme bort? :D

Mary Lou said...

Nå fikk jeg lyst på sjokolade. Æsj

Ragnhild said...

jeg savner deg

JULIE AIDA said...

hu hadde elska deg om du hadde gjort det. hu er jo sånn selv egentlig (L)

miriam norum. said...

ahh , så digg ut :D