Thursday, April 02, 2009

HURRA

Idag hadde jeg en overraskende fin dag på jobben. Alle var hyggelige og jeg ropte ikke HOREEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis de rotet litt i butikken.
Det er et stort steg for meg:)

På vei til jobb gikk jeg ved siden av ei dame. Seriøst, jeg gikk VED SIDEN av henne. Hun tok IKKE hintet om at hun ENTEN måtte gå fortere eller saktere. Så begynte JEG å gå fortere og da gjorde hun det også. Det var sååååsåsåså ubehagelig og jeg følte for å si noe.
Kanskje...
Hei?
Eller bare
FAEN, DI JÆVLA KJERRING, VI KJENNER IKKE HVERANDRE!!!!!!!!!!!! GÅ NOEN METER UNNA MEG!

Jo, idag. Jeg traff verdens flotteste dame. Hu var kanskje åtti år eller noe. Hu var MEG om seksti år. Og ikke for å virke veldig ovenpå eller noe, men hu (eventuelt jeg) var skikkelig ålreit. Vi delte veldig mye av de samme meningene og hu synes at det var veldig riktig av meg å konsentrere meg om reise og å ikke bry meg om penger.
HALLELUJA!
Jeg trengte noen som kunne si at penger ikke betyr mye. I og med at jeg ikke har penger.

Dette utsagnet (som nå er mitt nye motto) gjorde meg glad og full av energi. Jeg GIKK hjem.
For the record: jeg GÅR kun hjem hvis intet annet er mulig.

8 comments:

rødtoppen said...

hun første damen ville sikkert bare komme med på bloggen din. hurra for hun ^^

Nugget said...

herre, hater når folk går for nærmt meg. dritstress med folk som går ca samme tempo som meg for da må jeg nærmest spurte forbi dem. liker ikke gå bak nemlig.

Anonymous said...

haha, det der ved å gå ved siden av hverandre er UTROLIG irriterende! folk må jo merke det. synes det er kleint de få sekundene man er ved siden av hverandre når man går forbi noen også jeg (så jeg later som jeg er med i et bilrace og bare vrooooooom forbi, eksos i trynet på han bak, sucker! elsn.)

Espen said...

Åh, la meg gjette - er det bilde av überdammen ved KVS?

Julie said...

åh.. jeg HATER sånne gå-episoder der man må gå forbi noen fordi man havner bak noen som går akkurat litt for sakte

tritonus said...

Høyrer du på Herreavdelingen? Den skildringi av dama som gjekk ved sidan av deg høyrest ut som noko Finn Bjelke kunne opplevd. Eller... for å vera nøyaktig veit eg at eg har høyrt han snakke om akkurat det, i hans særeigne nevrotiske ordelag:)

Qtie said...

Du må da ikke rope hore på jobben! :O

Maia said...

..men samtidig skjønner jeg dama som ikke lot deg gå forbi. personlig hater jeg når folk går forbi meg. "se på meg, jeg har lange bein, kondis som faen, og for 20 sekunder siden var jeg hundre meter bak deg"

ser'un?