Thursday, April 30, 2009

En liten sko

Jeg har faktisk hatt det veldig fint på SFO i det siste. Er til og med en liten flokk med unger som følger etter meg innimellom. Det har kanskje noe med at jeg har sagt at jeg har masse russekort.
Anyroad. Det hele toppet seg igår da en liten gutt skulle inn i kjøleskapet (det er sånt rom veitu) og så lukket døra seg.
HAHAHAHAHAHAHAHHADSAJDLKSDJHFDKSAOFSADLKF. Skulle nesten tro at JEG lukket døra mohahahahaha. Gjorde ikke det assa.
Han pittelille gutten stod inni det mørke, kalde rommet og hamret på døra og skreik (hørte han nesten ikke vettu, stakkars). Og da jeg åpnet, stod han der med de runde brillene og bare smilte. Nei, det var en høydare!

Jeje, 2morrow er det duket for harrytur med Siri og Sondre. (Nice gjeng, btw)

Istad tok jeg bilde av jordbærene med mobben. Det ble sånn stygt åttitallslys:)))

3 comments:

tritonus said...

åh, deilig, det ser ut som ein 80-tals melisreklame. berre at melisen manglar. takk forresten for at du seier fine ting om det eg skriv:)

Marte said...

det er det jeg sier. 80 tallet er back. rollerbaldes, discman/walkman wattevva og åttitallslys. OMG.

Nugget said...

jeg lurer litt om det var du som lukket døren.