Tuesday, March 31, 2009

Slussen

HEI, MEDMENNESKER! Jeg har SAVNET DERE! Regner med at dere har følt at det har vært et ekstremt stort hull i bloggverden i tiden jeg har vært borte? (...........ikke svar på det)
Gina, Julie og jeg tok oss da altså bryet med å ta toget (unnskyld, TÅGET på svensk) til Stockholm på torsdann. Ah, landet der hvor köttprisene er lavere enn moralen til Charter-Svein.
Siri kom sent innover på fredagen. Da var bagen hennes blitt stjålet på tåget. Det var smådramatisk. Du skal være passe fittete for å ta en bag altså. Jævvla svenskefaen.

Ja, anyroad. Vi så masse fine jakker og sånn da. Var på vintagemesse og sånn da. Og så vi verdens STØRSTE sko! Den var KJEMPESTOR! En mann hadde den på ryggen, i en sekk. Så dro han den opp og jeg klikka helt. Den var seriøst kanskje en meter lang. HAHAHA, LYKKE.

På vei hjem så vi det VÆRSTE. Julie var på pressbyråen mens Gina og jeg passet på bagasjen. Da går det forbi en kvinne.
- Det var egentlig bare en "kvinne"
- Med lang pelskåpe
- Lang, svart parykk
- Solbriller (vi er inne på stasjonen btw)
- DRITHØY (litt busted i og med alle gamle kvinner er lave (nesten))
- Pukkelrygg
- Gåstol, kanskje åtti år gammel)

Nei, det var helt fantastisk. TENK å kjenne hu/han! Da hadde jeg hatt det gøy, tror jeg.

Og heh, janei, hakke noen bilder nå. Gina har alle. Jeg kan heller stjele fra facebook etterhvert. Hurra.

3 comments:

Gina said...

Hahhhahaahhahaha, åååååååå, MANNEN!! Fy faen, det er det verste jeg har sett! Vi tok forresten 400 bilder, men tenkte ikke at det var så lurt å dele alle de med omverden, så det havnet bare 50 på face. Nå ler jeg av mannen!

Maia said...

Jeg har faktisk vært innom siden din og sjekka om du har skrevet - så ja, noen har savnet deg.

Unknown said...

ettertrykkelig arma savn på g ja. hlres ut som en artig tur ;)