Tuesday, March 24, 2009

Salt og pepper

Her om dagen satt vi og chilla greit på loftet mitt. Samtalene handlet om både det ene og det andre. Og så vendte samtalen seg mot dreadsa mine. Noen påstod at det ikke gikk an å gre dem ut.
PANIKK.
Så jeg måtte gre dem. Sendte melding til Marie, brøt avtalen om å ikke gre håret før påske, tok tak i hårbørsten og...



Jeg har ikke ord. HVA ser det ut som???? Herre.
Jaja, jeg slapp å klippe dem av iallefall. Mistet riktignok 76% av håret da jeg gredde (greide/grodde/grådde/...grødde?) det.

Slenger med et før-bilde også.

7 comments:

Anonymous said...

hahaha! dreads<3

Anonymous said...

Nå skal jeg ihvertfall ikke få dreads. Må innrømme at tanken har slått meg før.

Anonymous said...

Kvifor gre dei ut? Kvifor ikkje verdsetja dei som ein naturleg del av utsjånaden? Tykkjer du dreads er fråstøytande, kanskje?

Emely said...

jeg synes du skulle hatt dreads, jeg :)

Nugget said...

jeg synes det ser ut som..noe jeg ikke har lyst å skrive. jeg stemmer potteklipp/instutisjonsklipp.

Anonymous said...

Elsker utfordringene våre. Hva skal det neste være? Føler meg helt...fri...uten våre "avtaler"

Kari said...

omg, nesten verre enn mine forhatte krøller. :(