Wednesday, March 04, 2009

Den som er tidlig ute har intet å tape

Jeg ser på min absolutte favorittserie (7th heaven<3<3<3), men tar meg allikevel litt tid til å blogge.
White Lies var bra. Jeg elsker Price of Love enda mer nå. Den må dere høre masse på. De spilte få sanger, men helluuu, de har jo bare gitt ut et album. Kanke melke kua for juice vettu. Eller no...
På Oslo S. så vi verdens BESTE gave! Det er tørkede roser i et slags glass (?)



Jeg må minne dere på at jeg har bursdag snart altså (13.november hihihi).
Se hva fordelene ved disse godsakene er.



Og såååå billig daaaa.
Og på Oslo S.
Og i det hele tatt...

6 comments:

Maren G said...

Haha.. det sitter jeg å ser på og..

Nina said...

Simon er helt! (heit?) høhø..

White Lies.. sukk .. Spilte de You still love him? da tror jeg kanskje jeg hadde begynt å grine eller noe!

Anonymous said...

Price of pålegg<3

heidi said...

sånn er det på TrondheimS også. :)

Anonymous said...

Gaaah 7th Heaven er så ille :P

Anonymous said...

Jeg har sett de blomstene på en bensinstasjon engang, skikkelig fine, jeh. 7th heaven er jo best! Skulle ønske jeg levde sånn, de har jo sånn familie som snakker sammen og spiser middag og sånn, wow !