Tuesday, February 10, 2009

Dette er et langt innlegg

Det har skjedd mye i livet mitt i det siste.
- Stockholmsturbestilling (ehm, unngår orddeling)
- Tur til tur til Trondheim (der hvor jeg bl.a. møtte Heidi Merethe såvidt og tilbragte litt kvalitetstid med Linnéa) for å besøke Marie og å treffe Anita.
- ...der strikket Marie og jeg MASSE og jeg har endelig begynt på min første genser!
- Jeg lagde også et pledd i Trondheim (berre juks, er egentlig fire sjal fra Gina Tricot som jeg sydde sammen).
- Headsettet mitt ble ødelagt. Ja, jo, det er jo TROSS alt to uker gammelt. Kanke forvente at det varer evig heller..........
- Svipptur innom Oslo på vei hjem for å spille inn frokostquiz.
- Jeg får den nye pcen min imorgen!

Men det mest stressende er:

15:15
"Marie, kan du hente meg nå?" Jeg skulle nemlig ta bussen rundt fire for å rekke flyet som gikk 17:55.

16:18
Er forsatt ikke på bussen. Litt mange biler på veien i Trondheim, kan man si.

16:35
På bussen. FULL panikk. REKKER JEG FLYET???

17:20
OMG OMG OMG OMG. Jeg beiner ut av bussen. Nå har jeg klart å utvikle feber og jeg skjelver.

frem til 17:35
Diverse køer.

Og så.
The funny part.
SIKKERHETSKONTROLLEN<3<3<3<3<3
Jeg går gjennom, tenker at "hehe, piper jo ikke på meg, jeg har jo ikke noe som kan pipe"

PIIIIIIIIIIIIIIP

Bodysearch. Åja, nei, det kunne visst hende at jeg bare var en stikkprøve. Lovely. Det sier hun ETTER at hun har gnidd hendene sine omtrent overalt, inkludert under beina mine.

Lalala, hente veska mi... NEINEINEI, den måtte de sjekke, for der var det noe mistenkelig.
"ER DET STRIKKEPINNENE MINE KANSKJE??"
Janei, vakke noe oppi der, så fikk den bare tilbake. Enkelt og greit. Puh, trodde for a second at de hadde funnet PISTOLEN jeg hadde med. Eheehe.

Jeg rakk flyet altså. Har bare utviklet en frykt for sikkerhetskontroller etter...mishandlingen.

Sov hos Nora i Oslo. Det var egentlig ikke så varmt, så jeg sov ikke så godt. Pluss at hun hadde det største klokka ever som tikka no helt SYYYYKT høyt. Jeg skjønner ikke poenget med det...
Sov litt gypsy-style hos Nora da, med pleddet mitt. Haha.
Her selvutløser jeg et bilde på rommet til hennes.


Toro og Nora var på jobb på morran, så jeg chilla greit i Oslo alene i tre timer.
Her er jeg på café. Heeeeeeeelt alene.......................



Etter tre timer alene sluttet endelig Toro på jobb. Og sammen skulle vi finne frem til Frokostquiz. TAKKGUD for GPS på mobilen til Toro, sier jeg bare.
Sendedato er torsdag 19.februar :D Regner med at samtlige lesere sitter hjemme klokka ti på morgenen? Ehm............

Jaja, har sovet på tre forskjellige steder siden forrige torsdag. Kan nesten si at jeg har vært på loffen.



Over og ut.

12 comments:

Anonymous said...

hahahahha du er så HERLIG RANDOM, arma. diggeræ!

Anonymous said...

DU MÅ VERE DEN VITTIGASTE PERSONEN I VERDEN, EJ TRUR EJ ELSKA DEJ!!!!! Helsing 100% hetro sunnmøring

Linnéa said...

Iloveju!

Må få vite hvem som vant forresten, om ikke DØR jeg! Du kan stole på meeeg.

heidi said...

fakk deg:o australia er den plassen jeg har jævli lyst til å dra til.

Anonymous said...

.......du kunne sagt ifra om klokka da. ikke om kulda, det hadde blitt for drøyt.

Jeanette said...

Tikkende klokker er det verste.

Anonymous said...

k, JEG syns 4 er bra :(( SPESIELT en 4+!!!!!!!!!!111111

takk hihi<3333

Anonymous said...

ahaahahahahahaaha! Han er helten min! Vi skal starte sjakklubb her:D

Julie said...

Arma<3 hahaha

jeg lurer på hva jeg skal gjøre uten deg til neste år altså.. når du er langt unna og jeg er i barteland

Anonymous said...

Jeg skal ta opp frokost"kviss" på torsdag...... Så klart!!

Anonymous said...

hvilken cafe? den kaffen/kakaoen/et-eller.annet så farlig digg ut!!

Arma said...

Det er fra the coffeebrenneri. Altså...kaffebrenneriet!