Wednesday, February 25, 2009

177

Nå gjorde jeg noe så tidsparende (og BRANNFARLIG) som å sette på mat i ovnen og dusje for så å komme tilbake til kjøkkenet til ferdig mat. TADA! Kids, don't try this at home.

Ja. Idag. På jobben. På Vero Moda.
UNGER. Jeg slipper ikke unna dem. Og dere vet jo allerede hvor mye barn elsker meg. De elsker meg for den jeg er.
Og jeg er tydeligvis en gravid gutt/jente med altfor langt hår med slitte tupper.
Ah. Takk.
MEN idag jobbet jeg som sagt på VM. Der småpratet jeg med to kids. De spurte meg åssen sko jeg hadde på meg.
"........ehm. Vanlige sko?"
"eeeeeer det ikke steppeskooooooo?"
"........ehm. Nei?"
"Å. Det ligner på sånne der nissesko"

Okeiokei, jeg er da altså en gravid gutt/jente med altfor langt hår med slitte tupper som i tillegg har på seg steppe/nisse-sko.

Vet dere hva som gjør ting bedre? (for the first time IKKE ironi)
Alle de fine kommentarene deres.
NEI, dette er ikke for å få flere fine kommentarer. (...jo) (neida.)

Men de som tar seg bryet med å copypaste "å, bloggen din er kul, kom og se på min" på sekstisyv blogger hver dag...... NEI!
Jeg ser på de jeg vil, jeg.

16 comments:

Linnéa said...

Jeg liker skoene dine jeg! Du har jo plass til ullsokker oppi også!

Anonymous said...

haha :p moro..
Barn sier mye rart!

Anonymous said...

Haha. Barn sier mye rart. Tro meg, jeg jobber i barnehage :P

Anonymous said...

oh lovely kidz. har fint hår da, og ikke alt for langt :p

Emely said...

haha! høres ut som om du blir forfulgt av irriterende drittunger om dagen.

Anonymous said...

Jeg skal lære Mathias å kommentere på bloggen din ASAP! :-D

Anonymous said...

Bloggen din er faktisk jævlig fet. Om jeg hadde funnet ut hvordan jeg skal legge ut en "favoritt-bloggliste" på min, hadde du selvfølgelig hatt en plass der :)

so, keep up the good work.

Anonymous said...

du er norges morsomste blogger :D digger den!

Anonymous said...

Vil veldig gjerne se skoene dine, jeg! Jeg stemmer for et lite outfit bilde! Og sånn btw, elsker bloggen din. Den er så forbanna ekte og søt! Ikke noe fæænsy design eller liknende, bare ekte og morsom! Men du, ta det med ro. Som alle andre har sagt, så sier barn utrolig mye rart. Jeg skulle bli barbiedokke når jeg ble stor, og here i am!

Anonymous said...

Haha, barn er så onde, og litt søte.

Anonymous said...

hallo. du er morsom :p
sjekk ut bloggen min da!!!

det var ment som ironi.

Anonymous said...

Eg vart litt forvirra kva du eigentleg ville at eg skulle skrive no.

Anonymous said...

eg vart faenmeg så forvirra at eg skreiv inn feil namn òg. der ser du.

Anonymous said...

du er bare genial (big punktum)

maria said...

ah, hets frå barn er ganske... bæsj. Tar du nokon gong igjen?

Anonymous said...

Ha-haa!
Du er morsom!
Kids ass. Må le av dem og :D