Wednesday, January 28, 2009

Little people

Idag (hehehehe, starter blogginnlegget på en kreativ måte) jobbet jeg. Ah, vanlig, tenker du? NEHEHEHEI. Det var nemlig min første dag på SFO. Som ansatt altså, må påpeke det.
Jeg hadde ansvar for noen kids som skulle kle på seg (ytterklær (jeg på påpekern idag)). Da oppdager de håret mitt.

"ååå, så langt hååår du har!!!"
"...oi, deeeet vaaaar sliiitt!"
"du bør kanskje klippe det snart?"
"hvorfor klipper du ikke håret ditt?"

OSVOSV. De synes også det var på sin plass å kalle meg HOMSE. Og det var også veldig jålete av meg å gå med armbånd.
Kjenner at selvtillitten øker allerede:)

Rett etter SFO-jobbing dro jeg for å jobbe på Vero Moda. Ah, gode, gamle VM. Der var det unormalt varmt - jeg hadde på meg ullundertøy og ullsokker. Og jeg måtte ta meg tid til å skrape av størknet prim/leverpostei jeg hadde på genseren min.

Dette var gjennomtenkt av meg. God kombinasjon av jobber.

Jeg sendte dette bildet til Marie idag på mms. Det gjenspeiler mitt sunne og varierte kosthold.

14 comments:

Anonymous said...

Du skulle jo blogge om q-tipsen jo!!!

maria said...

haha, grattis med jobb! Sjølvtilliten kjem til å auka endå meir, trust me:)

Elisabeth said...

! Bueno inneholder jo sukker og kakkaobønner i sjokoladen, fiber i den knasende kjeksen og sunne nøtter i nøttekremen:D!

DET ER VARIERT!:D

Linnéa said...

De...trodde du var en mann? Velkommen etter, jeg får stadig høre det på Bunnern... "Du, mister" True story! Må være at jeg nesten har måne.

Nugget said...

haha, homse! passende. jeg støtter kostholdet ditt fullt og helt.

Anonymous said...

haha, unger er så rare:d Og bra kombinasjon av jobb, virkelig.

Anonymous said...

Kinder bueno er the best!
Bare vent - snart kommer du til å HATE prim og leverposten..

Jeanette said...

Snille kids! Ikke verst kosthold - mitt består av kake, kake oooog kake.

Anonymous said...

Hahaha! Arma, jeg ler! Prim og leverpostei? Hva med snørr, neseblod og spy? Det er noen av mine erfaringer med små engler

Maria Helene Nilsen said...

Haha, unger nå til dags :p

Emely said...

Haha! Unger altså!

the actor said...

EIRIK!!!
MADS!!!
HOLD KJEFT!!!
:D

Anonymous said...

Haha, o'herlige raumyr! kjenner jeg har hatt min tid med jobbing der! lykke til! er gøy i starten ;) mohaheheh

Anonymous said...

Nam!!!