Wednesday, December 24, 2008

Philadelphia freedom

Til dere som feirer jul - GOD JUL
Til dere som ikke feirer jul - GOD to-fridager-rett-etterhverandre-til-og-med-matbutikkene-er-stengt-dager
Til Arma, meg selv - GOD strikke-se-på-tv-lese-fridager-herregud-jeg-skakke-jobbe-for-første-gang-på-femten-dager-dager.

Døgnrytmen min er bra. Så får vi se åssen den er etter disse fridagene. God help me.
Skal forresten gå med kun ETT antrekk de neste dagene. Har allerede bestemt hvilket det er. Nemlig dette herlige antrekket fra Kjanell/Adidos/Gukki.




Anywho. Skulle blåse ut et lys istad.

HEHEHEHEHEHE

Jeg blåser ut lyset.
Det spruter stearin utover gulvet og veggen. LOVELY.

15 comments:

Anonymous said...

OMG, bare elsker outfiten din, den er så jævlig bra preppy-classy, viss du skjnnr! Følr lzm at det snakker til meg! Er d fra Gina Tricot?

Linnéa said...

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!

Hillan-Pillan said...

LOL

Nugget said...

åååå, jeg elsker det. dypt.

Anonymous said...

Elsk!

hege anita said...

svampebob jo! love it.

heidi said...

haha cute :D

Anonymous said...

Hahaha, råbra! :D

Nina said...

SPONGEBOB! Hahaha.. Dritkul!

Anonymous said...

Jeg elsker deg

Anonymous said...

svampebobiskewl

soul said...

åherre, hvor har du fått den?? :D

maria said...

dritdyrt, eller? Gukki, Dolc & Gubbarna osv. har så masse braaa. God dag, kos deg med strikking og ødelegg døgnrytmen :)

Jon said...

gult er kult
arma er sperma
det rimte ikke helt
ok+

hanna said...

haha herlig pysj!