Saturday, October 04, 2008

Joeri!

Snakker vi trekant?

I am Jane, and I like to ride an elephant.

Arma (jeg) sov og hadde på alarm, Charlotte (min herlige venninne) møtte opp og avtalte ny date dagen der på. Da hadde han reist til Kos (stedet vi var sist sommer sammen med Marie Syden er ikke det samme uten Marie! Vitaminbjørner er digg. Det er jeg også. Altså Arma. Jeg er full. Beruset. Men det er jeg alltid.

Jeg drikker aldri uten å bli full. Heh.... Sist helg var jeg ute, da drakk jeg for mye. Jeg sendte melding til Charlotte. Neste dag svarte jeg på meldingen jeg fikk av henne; HAHA, den meldinga var vel ikke fra meg? Charlotte; jo, jeg svarte bare på den jeg fikk av deg. Arma; å, sendte jeg melding til deg? Charlotte; ja, var du full? Arma; ja....

2 comments:

Nugget said...

haha, skulle likt å sett deg i denne tilstanden ;)

Ragnhild said...

HAHA LOVE YOU<3