Monday, September 01, 2008

Logo t-shirt

Pensjonisttilværelsen tar på. Idag gikk jeg med de ikke-så-veldig-gode-å-gå-i-skoa mine, men som er altfor-fine-til-å-IKKE-gå-i. Fire timer alene på jobb. Klistret en liten lapp over klokka. Tida går mye fortere når man ikke ser på klokka. Med fire hundre like t-skjorter å pakke opp, så frister det å kikke på den iblant.

Jeg liker ikke dyr noe spesielt godt. Det skjønner de. Derfor elsker de å komme bort til meg og være kjempesøte og rulle rundt på bakken. Sånn som denne katten. Måtte bare koze litt med puz1. Herregud, jeg er pensjonist, jeg. I en alder av 18 år.


Og nå - back to analyse. Så mye annet jeg kunne gjort, men for ALL del...

10 comments:

m said...

hahah. det hjelper å ikke se på klokka.
og sånn btw alle dyr hater meg, men det går begge veier. litt.

Marianne ! said...

dø, katt, dø.

Linnéa said...

Tenk at du kunne ha kvelt katten. Slikt er litt gøy å tenke på.

Anonymous said...

Det er lov å gå med vonde sko, dersom dei er fine:) Den regelen brukar eg òg(:

Christine Tallulah said...

hahahahahha. jeg elsker deg. når skal vi leike?
jeg er flink med gamle mennesker.

Anonymous said...

OK. Som du veit HATER jeg både katter og fugler, men den her var jo litt zøt da

Anonymous said...

men det er sant, tiden går så mye fortere når man ikke ser på klokken. SMART.

Lucy Sky said...

Hvem elsker vel ikke puzekattR

Anonymous said...

(nå lager mamma faktisk eplekake. MED EPLER!)

Anonymous said...

HELLO

klokke er en tåpelig oppfinnelse. faktisk. men den lappen du klistret på var en god en.