Wednesday, September 03, 2008

Kreativt arbeidsmiljø

På jobb1 idag fikk jeg en KNALL idé. Å klippe lugg. Tre sekunder senere hadde jeg en lugg og Gina stod med en hårdott i handa.



Et kvarter senere kommer Gina på at hun har kjøpt en halvkilo smågodt. Mot stengetid tenker begge at vi vil supplere med Pepsi. Det er DA det skjer. Vi klikker helt og jeg foreslår plutselig (trolig på grunn av sukkerrus) at vi tar på oss så mange boblejakker vi bare kan.
Ånei.


Original Video - More videos at TinyPic

Wanna work with me?

20 comments:

Anonymous said...

du arma, du arma.

i wanna work with ya!

Anonymous said...

Vi er så HERLIGE vi!

Gleder meg til tirsdag 16. september:D Kanskje jeg skal kjøpe med godteri da og?

Linnéa said...

ÅH! Nå kom jeg på den fantastisk latteren din. Er den mulig å få på podcast?

Anonymous said...

åå, søte fine arma. <3

Anonymous said...

HAR DU VIRKELIG FÅTT DEG PANNELUGG??!

Jeanette said...

hehe, kjekk dag på jobben?

Anonymous said...

Få se på luggen?

Anonymous said...

Få se på luggen?

Mary Lou said...

Så ålreit det var å se deg igjen da.
Nå fikk jeg lyst på godteri.

Anonymous said...

jobber gjerne med deg.

nice movie

Anonymous said...

"ÅNEI åNEI, ÅDU ÅDU"

heheh, herlig latter

Anonymous said...

HAHA! Sweet!

Anonymous said...

Eg saknar å vere med deg, Arma <3

Anonymous said...

Jeg savner deg og, Arma!! En måned nå! Hæhæ!

Anonymous said...

Vel, dersom du er fødd i 89 eller før, er eg truleg yngre enn deg. Dreadsa og brillene bidreg sikkert til at eg ser heilt ufatteleg gamal og moden og klok ut.

Anonymous said...

Forresten: Ja, eg vil gjerne jobbe (og prøve boblejakker) med deg:p

m said...

HAHAHA. fantastisk. genialt. ah digger latteren din

Marianne ! said...

HAHA, gift deg med meg.

Julie said...

HAHAHAHAHA

hvor mange jakker var det? fire? fem?

Anonymous said...

Og dette får dere lønn for?
Gud, jeg må få meg ny jobb skjønner jeg.. Haha