Friday, September 05, 2008

Det her veit du sikkert

- Hei
- zzz...heeei...
- Oi, sov du?
- Jaaaaaaa
- Åja
- ....
- Vil du ta en kaffe med meg?
- Jamen... HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
- Ja, jeg er hjemme i Kongsberg, jeg
- HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
- Ja
- HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

osvosvosv. Anita er visst hjemme en liten tur i Kongsberg. Og jeg visste det ikke. Ingen visste det. Det liker jeg.

HAHAHA, en annen ting som var litt fønni var da jeg var i by1 en liten tur idag. Jeg stod random ved kassa på jobben og så snur jeg meg så er Gina der også, helt random, ingen av oss skulle jobbe. Men det som var ENDA mer random var ANTREKKET.

Mitt antrekk for dagen (NY MOTEBLOGG --> WWW.KJEKT.BLOGSPOT.COM)
- Converse
- Grå strømper
- Svart kjole
- Lilla cardigan

Gina sitt antrekk idag var
- Coverse
- Grå strømpebukse
- Svart kjole
- Lilla cardigan

Jeg trodde jeg skulle dævve. Her om dagen avtalte vi å gå helt likt kledd på jobb en dag. Hihi, 16.september på vero moda, be there.

6 comments:

m said...

ja, lett!
adder deg jeg. du er sikkert lett å finne hihi

og guri. dere må lese hverandres tanker (sikter til antrekket)

the actor said...

Daaa har dere jobba en DEL sammen!
Si HEYOOO til hønny for meg da! <3

Anonymous said...

se på deg a, hahaha, så annerledes, men søt.

Linnéa said...

jeg dævver også

Anonymous said...

hahahahahahahahahaha

Anonymous said...

så herlig du er med lugg.
<3