Monday, August 04, 2008

The doctor gave him two weeks to live. I'd give him more.

Hvis jeg hadde hatt skikkelig lyst, så kunne jeg skrevet blogginnlegg om mange forskjellige ting

- Anita flyttet idag og idag må jeg si farvel til Marie. Damn you, Trondheim!
- Igår spiste jeg to rundstykker og et eple. Thats it.
- Beina mine ser litt emo ut etter Tønsberg. Med kutt og sår.
- De to siste nettene har jeg sovet på loftet.
- Vi har planer om å være i Stockholm fra søndagen til onsdagen/torsdagen når vi ser Last Shadow Puppets i Sverige. Det har jeg egentlig ikke råd til.
- Imorgen så skulle jeg egentlig vært på ultralydundersøkelse i Porsgrunn. Not gonna happen.
- Jeg har sett fire episoder av Friends på den disken jeg ser på nå, jeg bare gidder ikke å reise meg opp og skifte side for å se de fire neste.
- Søstra mi og familien hennes er tilbake fra Bosnia og de tok med godteri. Og jeg har faktisk ikke spist så mye (enda).
- Mobilen min ringte i morges og jeg trodde jeg skulle svime av, for jeg skvatt.
- Om seks timer skal jeg på jobb og stenge butikken med hu nye.
- Nå vil jeg være skikkelig fatso.

Vi snakkes når jeg har noe intellektuelt stimulerende å komme med. Ehe.


Original Video - More videos at TinyPic

15 comments:

Emely said...

Man har alltid råd til å se The Last Shadow Puppets!
Men jeg vil høre om emobeina dine. Og at du legger ut flere bilder av tærne dine :) You make my day.

Marianne ! said...

HAH, videon!
1. Hu veit jeg ikke hvem er så det er greit!
2. ditt beinrangel! SPIS
3. jeg som alltid trodde du var litt emo :/
4. loftet er jo fint det og
5. men det MÅ du dra på uansett
6. Gravid?
7. Gi de til meg istedenfor
8. Det er godt gjort. hadde spist det opp til og med før de kom hjem.
9. du er gal!
10. er hu nye grei?
11. spis godteriet ditt.

Jeg ER litt grei a?

Eirik Andreas said...

hohoo, jeg skal kjøpe sovesofa så det er superb! prates i bartebyn!

Sarah said...

Heldiggris som skal til Stockholm OG se Last Shadow Puppets!

Mary Lou said...

EVELINE <3
hahaha

Nå sitter jeg å beundrer negla mine, dritfine. hoho

Espen said...

Haha! Eveline kjeder seg LITT eller?

Unknown said...

hahahaha eveline assaahahah

Anonymous said...

TACKSØTEDEG!

Ragnhild said...

Timen med BjørnE jo! Hahaha

Julie said...

hahah eveliiine<3

så ut som en utrolig engasjerende time

arma.. vi kan bo på ungdomsherberge i stockholm da, og så kan vi selge vafler først, for å tjene til turen.. haha

Anonymous said...

OH, JEG -SKAL- SE DEG!!!! jeg kommer til å løpe meg ihjæl bare for din skyld <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

KamillaK said...

Givende video. jeg lo faktisk.

Anonymous said...

tenke seg til at jeg aldri engang har vurdert å gjøre sånt når jeg kjeder meg. men det skal jeg altså begynne å gjøre. takk for inspirasjon!

oi, skal du flytte til trondheim? hvorfor skal alle til trondheim når jeg skal bort? i hate you all :(:( og er seff 9385 misunnelig på din stockholms-OG puppetstur.

Anonymous said...

BJØRNEEEE!

the actor said...

Ehm.. Trodde kanskje vi skulle være litt diskré om den ultralyden jeg, da..