Tuesday, July 08, 2008

Godt og blandet

Igår fikk jeg sminken jeg hadde bestilt fra nettet. En av tinga jeg hadde bestilt var en øyenbrynsfarge. HIHIHI, nå kan jeg endelig lage sånne bryn jeg alltid har hatt lyst på:)


Dere ser kanskje visse likhetstrekk med mine store idoler. Jeg prøver å ikke herme så altfor mye, men jeg må innrømme at jeg har lyst på en slik frisyre også! hihihihihihih

Tven oppe er koblet til og alt er i orden og jeg har parkert hele kroppen min på sofaen der. Andre ting har blitt nedprioritert. F.eks. å pakke, jobbe, spise osv.
MEN NÅ derimot har fått gjort endel. Var i by1 istad og handlet inn masse til ikveld. HÅHÅ, eg gledar meg.

Hva skjer med at jeg på se på en drittserie fra Canada istedenfor home&away?!?! Bare pga Tour de Fuck.

Kanskje jeg blogger igjen ikveld. Kanskje ikke.
Hvis ikke: AU REVOIR, SUCKERS!

:)

27 comments:

Marianne ! said...

Haha, du er søt med sammenvokste øyenbryn. vil ha jeg og.

Marianne ! said...

ikke søt. Jeg mener selvfølgelig veldig kjekk.

Anonymous said...

Hahaha Arma!!
Jeg bare ler jeg.



God tur a, fuckyouarma:)

Bare Hanne said...

Sånn ser mine øyenbryn for tiden. Uten napper! Du, jeg drar på torsdag. Mohhahahaha

m said...

unibrow looks good on you!
hihi, du må ha en herlig tur mens jeg råtner i Norge.
kozzzzzzzzzzzz

Anonymous said...

hihihi, du er så søt.

Julie said...

HAHAHHAHA jeg ler høyt
(og det til tross for at jeg faktisk egentlig har ett sånt øyebryn selv. takk gud for pinsetter - ikke at jeg er religiøs)

maria said...

Flotters. Kan du gi meg linken til der du bestilte fargen ifrå? Jåojåo, god tur du. Rock their crocs off.

Anonymous said...

UNIBROW er kjærlighet!

jeg sparer, men det blir aldri ordentlig...

Anonymous said...

haha,niiiice ;p

drittfjes said...

hahaha, elsker det!

Sarah said...

Hahah. God tur!

KamillaK said...

HAHA hot

Anonymous said...

det er sånne jeg ønsker meg

Anonymous said...

saaaaa fiiiineee daa

Anonymous said...

eveline, du mener saant vel

Anonymous said...

Hei! Fin blogg du hadde! Skjekk gjerne ut min nye blogg (og min nye musikkvideo) pa www.victoriajulies.wordpress.com

Ane said...

Haha, søtt. Jeg var uberfan av de to.

Anonymous said...

nei, jeg mener sånne øynebryn

Anonymous said...

Haha, fine unibrow

Anonymous said...

ÅÅH DIGGE ØYENBRYN )::: faen heit

Margrete said...

ERLING ;)

Matilde said...

alle burde ha unibrow, akuratt som erling og bernt. Jeg mener; de er tross alt tøffere enn toget.

Emely said...

unibrow! Du kledde det.
Og forresten så har jeg funnet meg en internettkafe, jeg er for avhengig av internett. Det er en skam.
Jeg har vært i Split og på to øyer: Hvar og Brać. Noen anbefalinger? Du virka godt kjent ;)

m said...

nå synes jeg du burde komme hjem snart, frk. bosnia. du har ikke godt av så mye sol!

m said...

ååå, din luring. HADDE DU DET FINT? nå er du vel næjs og tanna ja :)
jeg drar om TI DAGER! omg gleder meg så skummelt mye. du er nødt til beskrive grekerne litt, har aldri hilst på dem jeg.

Anonymous said...

Geniale bilder, da, haha =)