Sunday, June 01, 2008

L

Idag øvelseskjørte jeg.


HIHI, snart er lappen i boks, tenker jeg:)

10 comments:

m said...

da er du vel gjeldsslave med et relativt smashet hode, høhø.

og ang. mensa - det må jo være praktfullt. se ned på alle andre fordi du er dokumentert smartere! fantastisk.

Hawre said...

Se her, ja.

Bare Hanne said...

Flott! Lov å si fra, så jeg holder meg laaaangt unna Kongsberg området. Kanskje hele Buskerud!

maria said...

Aiaiai. Monster truck?

Linnéa said...

Dette fikser du :)

Marianne ! said...

Hater å måtte innrømme dette. Men det kan se ut til at du kanskje stryker. Men vet ikke jeg altså! Bare en antydelse

Rain said...

Ikke spøk om sånt da!

Arma said...

Eh, jeg har ikke akkurat tatt bilde av en bilulykke heller da.

Anonymous said...

kan du prøve å være litt mer forsiktig neste gang?

Astrid said...

Haha
Bloggen din er deffo den morsomste! Sitter og ler.