Wednesday, May 28, 2008

Jeg elsker Ikea...

...Ikea hater meg.
De lager møbler som er umulige å sette sammen. Dette tenker man selvfølgelig ikke på når man er på Ikea. Når man er der tenker man

WOW, FY FAEN, DEN SKAL JEG SÅ JÆVLIG HA!

Og så trenger du plutselig et vogntog for å få med deg alt hjem.
Idag klarte jeg å styre meg og kjøpte faktisk ikke sofaen jeg hadde sykt lyst på. Sofa skal jeg kjøpe på Bohus. Imorgen. Alene. Ja, det er et hint, Morten.

"Hva er greia med møbler og Ikea, Arma?"
Jo, artig at dere spør! Nei, jeg skal ikke flytte. Vi har pusset opp loftet og jeg har fått mitt eget oppholdsrom. Så idag har Charlotte og jeg satt sammen to hyller og et bord. Hadde aldri klart det uten Charlotte... i og med at hun gjorde alt.....................................

Så da er dere invitert til ett eller annet. Kriteriene for "selskapet" må være
- ikke noe søl
- ikke noe rot
- ikke noe bråk
- ingen smuler
- intet flytende

Så det blir egentlig et slags museumsbesøk.

14 comments:

Unknown said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Linnéa said...

Anbefaler deg å få en hjelper mens du er på ikea. Da kan du nemlig ligge deg til ferdigskrudde møbler

m said...

hahaha
i heart ikea. kanskje fordi det aldri er meg som monterer de greiene.

Matilde said...

du er min nye helt. jeg kommer ikke lengre enn ballrommet på ikea. muligens går jeg glipp av noe der...

Jon said...

Er det ikke litt morsomt å putte de samme da?
Puslespill liksom. Jeg kan hjepe til neste gang.

Hawre said...

Ikke glem at du glemte bordet ditt ved kassen da. Hadde jeg ikke merket at det var rart at vi gikk tomhendt etter å ha betalt...

Anonymous said...

eg kjem.

Anonymous said...

JEG ELSKER IKEA!

Hvorfor har du ikke spurt om jeg kan hjelpe deg? Jeg er pro, huset vårt består jo nesten bare av Ikea:)

Bare Hanne said...

Haha, etter å ha innredet en kåk fra Ikea går det lettere ;)

Anonymous said...

kan du hente meg i rullestol så stiller jeg!!!

Christine Tallulah said...

Ikea er faen meg det mest geniale noensinne. tror de tjener fett, man kommer alltid hjem med mye mer enn det man skal ha! jeg kunne bodd på Ikea!
for 3 år siden dro venninna mi og jeg på Ikea og "bodde" der en hel dag. vi la oss ned for å sove, satte oss i eksempelrommene og prata, hadde med oss mat osv. til slutt blei vi kasta ut :(

Karoline said...

Museumsbeøsk kan jo bli koselig!

Julie said...

hver gang pappa skal skru sammen noe fra ikea hører jeg: ffaaAAAEEEEENNN hhÆÆÆÆLvette!!

Anonymous said...

Likte bildet ^^
Jeg er sjelden på Ikea, av den enkle grunn at jeg vet at jeg veren har råd eller plass.
Når en ny katelog ligger klar i postkassen, er jeg klar med pennen og setter kryss og ringer på så og si hver eneste side.