Wednesday, May 07, 2008

I'M BACK

I den siste tiden har det ikke blitt mye blogging. Av mange grunner.........
Igår var jeg hos legen og fant ut at helsa mi kanskje ikke er helt på topp, så jeg er sykemeldt fra jobben frem til 18.mai.
Og BARE for å gjøre det bedre, sov jeg på skolen inatt. "Sov". Var i telt med Marie, Mo og en lettkledd Morten. Ble jævlig dårlig da vi faktisk skulle ha time, så jeg dro hjem.


Senere på dagen kom russebilen vår på 2.plass i sikkerhet, så vi vant 2000 kr. VERY NICES!


Imorgen skal jeg og søs til Buskerud Storsenter og handle. Jeg og Anita var i Oslo på lørdag (skulle egentlig til Sandvika, men toget kjørte forbi uten å si ifra at vi var der), så jeg har egentlig ikke så mye penger. Må også betale Rhodos før 28.mai. HIHIHIHI.

9 comments:

Bare Hanne said...

Må ikke bli syk nå!!! Stolt av deres meget sikre russebil - GRATULERER!

KamillaK said...

så gøy å vinne:D gratulerer! kos deg masse

m said...

hvordan syk er du? så kjedelig! også i russetiden.

Jon said...

Trygg i ræva! Med deg i bussen? Kos deg videre russetiden da, herlig at du er tilbake.

Christine Tallulah said...

high five! jeg er også sykemeldt!

Bare Hanne said...

Eg add`a deg!

Bare Hanne said...

Haha, kommanderende tidlig på morgenkvisten.. Beklager ;) Håper d går greit ;p

Sarah said...

Gratulerer med 2. plassen, og god bedring ;)

*Ida* said...

lakrishalvmåne! <3 ^^