Wednesday, April 09, 2008

There comes a time when...

Av og til får jeg dilla.
Min liste over ting jeg har vært dilla på er god og lang. Her er bare noe av det.

- Klokker
- Kopper
- Sko
- Filmer
- Duppeditter
- Reise
- Strikking
- Matlaging
- Friends, Sex&singelliv, Entourage
- Kjøpe bøker (ikke lese.....)
- Og nå: neglelakk.
- Snart: noe annet random.

Det er en ting jeg aldri går lei - musikk. Men jeg bytter på hvilke artister jeg har dilla på. Akkurat nå er det denne mannen.
Talib Kwali is his name, toogtrædveår!

Nå kozer jeg meg med en kopp solbærtoddy-te (solbærsaft, varmt vann og en tepose, genialt godt) og Jackass. I love watching people getting hurt:)

7 comments:

Anonymous said...

Arma er et fint navn det! Spesiellt. Og det er fett. ^^

Jeg har dilla på sko, duppditter og en god del annet. Har utrulig lett for å få dilla på ting, såeh.

Anonymous said...

Jeg har dilla på Tyskland akkurat nå. Det har dere sikkert alle forstått: FB, MSN og her. Sorry at jeg plager dere, men jeg gleder meg sånn! hohohohihihihhaha

idafkof said...

Jeg elsker å ha dilla på ting, men så skifter jeg fort ting å ha dilla på og da!

Astrid said...

Talib Kweli er herlig. Det er bøker og, forresten. Du får sikkert lest dem... omsider. Imidlertidig får du nyte gleden bokkjøp gir deg!

Jon said...

Du er så kul, din bart! Jeg er hekta på kokain:)

Kristopher said...

hekta på arma
=)

Louise said...

Jeg hadde strikkedilla en stund, men så gjør jeg det hele tiden fordi jeg er så dilla, og da går jeg lei. Dessverre!