Wednesday, April 30, 2008

Kjiperussen08!

WOHO! Klokka er halv elleve og jeg er ferdig dusjet. Folk skal feste og feste ute, mens jeg skal sove og sove hjemme.
De som var der, skjønner hvorfor jeg (og mange andre) dro hjem. Det regnet, lite folk, drama osv.
Dåpen er overstått og jeg heter da...BEINA! Guess why? (Hint: navnet mitt).
For å være ekstra nerdete, gikk jeg inn på it's learning med en gang jeg kom hjem. Var en søt melding der, fra en litt bekymret lærer.

"Hei.

Politiet har sendt ut flomvarsel for Kongsberg. Det er nå ca 3 ganger normal vannføring og den er økende.

Jeg vet at en del fester nær Lågen.

Alkohol og mye vann kan være en farlig kombinasjon, så pass på deg selv og andre denne langhelgen!

Ha en fin russehelg.

Mvh

Jan

PS. Den som faller i Lågen står i fare for nedsatt karakter i orden og oppførsel....:)"


Ikveld var det kula/druen med en kvart cider. Kom hjem slik, med VIGGO sin lue. Kommer jeg noen sinne til å få tilbake min?

Fest med måte, folk.
Jeg skal sove hemningsløst!

4 comments:

Bare Hanne said...

Arma Beina! Artig..
Har du et ekstra godt forhold til læreren for ekstra god karakter? hahaha

Christine Tallulah said...

hahahahha. jeg lo egentlig av hele posten. og russenavnet ditt. haha.

the actor said...

Så når du sier du dro hjem pga drama, mener du da drama som i russenavnet mitt, eller som i masse som skjedde?

m said...

HAHAHA beina! beste navnet ever :)
søt kattepys på bildet.