Monday, March 31, 2008

Romeo&Julie

Sånn som det ser ut nå, så skal Julie være igjen med meg i Kongsberg neste år. Så heeerlig! Ilu, Jullis. Da kan vi feste på Beats (HAHAHAHA), trene sammen (.........) og gå på filmklubben sammen (ja, jeg har bestemt at du skal joine).

















Idag dro Siri med meg og Fredrik ut på tur for å finne sponsor til russebilen vår. Hey, vi fikk tak i EN sponsor. Da er vi oppe i fire eller noe. Det var Rom for Rom, interiørbutikken (reklame), som var snille med oss idag. Let me know om noen andre er hyppe på å gi oss....hva som helst.

Random innlegg, fra en ganske random dag (utenom Julie-news)!

11 comments:

Julie said...

ååh Arma, ILU<3

hahhaha vi kan rocke beats vettu, og trene, ikke minst ski!

Og filmklubben?! Håhåh jeg har alltid lurt på hvem/hva det er!!

the actor said...

Kongsberg forblir utrygt, i enda et år

m said...

i like the sound of romeo & julie.

Linnéa said...

Hahaha, kjempemessig. Hvorfor blir Julie igjen?

Jeg kommer og blir med dere på Beats jeg!

PS. TA BORT DEN DER: SKRIV INN JELKDGJNSDG

Julie said...
This comment has been removed by the author.
Julie said...

gjørrea Linnea! (men du blir sikkert skuffa haha)


jeg skiver forresten feil på den ordvertikasjonen 91,67 prosent av tilfellene

Julie said...

vertifikasjonen blir det kanskje

Espen said...

Rom for rom, sier du? Det er der Håkon jobber. Da sponser han dere indirekte. Hihi

Anonymous said...

dere er søøøøøøte!

Arma said...

Men da får jeg såååååååå mye spam!

Julie said...

spam er kult


APRILSNARR!