Saturday, March 01, 2008

La oss ALLTID være venner

Tittelen er tatt fra en melding jeg fikk idag. Fra Anita. Sånt liker jeg.

Idag så sa Kristin navnet til Ragnhild, istedenfor Julie, som er hovedpersonen i Muleum.

Nå farger jeg håret...

...og spiser druer...

...da smaker druene hårfarge.

Igår var Eveline på konsert. Smashing Pumpkins.

Igår var også dagen der hvor alle gikk med armbånd som var fingerheklet. Til og med PerO, PerH, Daniel og Mats.

Da jeg så Gina gå forbi bussen idag, virket hun sur.

Marte strikket et skjerf som blir ujevnt.

Sånn, da har dere fått litt linker til folk med blogg/myspace som er verdt å sjekke ut. Ellers er alle på link-lista mi fine personer.

6 comments:

Julie said...

Oi, er jeg hovedpersonen i Muleum?! Oi næh wow! I'm a star!

hehehehehehehe

Anonymous said...

Tru meg, jeg var sur!!

Jon said...

Alle fra kb blogger.

Anonymous said...

noen av oss er egentlig fra bygda

Unknown said...

jon, det heter kbg

Espen said...

...og noen er fra hølet. Nå med cannabis!