Tuesday, March 18, 2008

Snyltejævel

Jeg er lur. Jeg er smart. Jeg har funnet mitt kall.
I det siste har jeg oppsøkt parfymerier. Første gangen var jeg og kjøpte meg ny mascara. Da fikk jeg med prøve på en parfyme. Hvilken parfyme? DRIT I DET, det var GRATIS.
Dermed fikk jeg mersmak. Jeg oppsøkte enda et parfymeri og kjøpte pudder bare på måfå. Jeg fikk prøve på foundation, bodylotion og renseserie.
Og idag oppsøkte jeg parfymeri igjen. Jeg kjøpte parfyme og fikk med prøve på foundation fra clinique, bodylotion fra biotherm og renseolje (?) fra YSL.
Jeg blir så LYKKELIG når ting er gratis. Dere skulle sett Marita, Marie og meg på hårmesse. Jeg veide posen med prøver da jeg kom hjem - 1,3 kilo. Jeg klarte nesten å slå hjul.



Konklusjon: Klabert at det er dyrt på parfymeri, men tenk på alt du får gratis. Spesielt på Esthetique rett ovenfor jobben min (reklame).
Og det eneste jeg klarer å tenke på nå er hva jeg skal investere i når jeg får lønn.

6 comments:

the actor said...

Du kan kjøpe Dior Homme Intense, til meg

Lisa. said...

Hoho. En gang på apoteket fikk jeg en hel pose med prøver på renseserier. Da ble jeg glad du :D

Anonymous said...

Money allready spent :( Det ble en singlet, et par freshe sko + et skjerf og en bok.

FAEN TA FORSINKA FOLK.

Hvor bor du? :-)

marn said...

skulle ønske jeg hadde nok penger til å få ting gratis

Anonymous said...

Ååh! Hårmesse! Hvorfor var vi ikke på det i år også? Var verdt pengene, hvor mye var det? 900? eh..vi fikk jo mye igjen da!:)

Frøken Silje said...

Haha du er lur du ;) Skal jeg tenke på neste gang jeg skal kjøpe sminke :)