Tuesday, February 05, 2008

SV: SV: SV: AHA

HB og jeg. Hanne Berit og jeg. Rådgiveren og jeg. Vi har det gøy. Vi har sendt noen meldinger frem og tilbake idag.

Arma:
Nå tror jeg det gikk opp et lys for meg. Jeg MÅ jo ikke studere rett etter videregående! Jeg vil gjøre alt annet først! Hvem må man henvende seg til for arbeidstillatelser i utlandet?

HB:
Det har du helt rett i. Det kommer litt an på hviket land, hva slags arbeid. Er det noe spesielt du tenker på?

Arma:
Tenkte å selge organene mine i Polen. Neida, jeg tenkte mest på Australia og å jobbe på hostel. Eller noe... Ikke noe med organsalg.

HB:
Australia er bedre enn organsalg. Begynn med å ta kontakt med Kilroy Travels på Utdanningsmessa på torsdag. Kanskje er det andre aktuelle org. der også. Da mener jeg ikke organer.

HVORFOR skal det ikke være en stand som promoterer organsalg i Polen? Nei, veituhva...
Hva skal du bli? Organselger?

14 comments:

Ragnhild said...

jeg skal lage bøker og si at jeg har sjeldne øyne. (les: bloggen til anette for mer forklaring på det siste)

Ragnhild said...

og sånn i forbifarta:
HB er kul

Jon said...

hahaha

Linnéa said...

Det som er litt kjedelig da, er at du faktisk må studere året etter vgs. Hvis du har studiepoeng da. Men det har du kanskje ikke.

Arma said...

Jeg har faktisk INGEN siden jeg tar tredje året over to år. Jeg er litt retard (RO)...

Julie said...

hahhahaaa

jeg digger Hanne Berit, og hu har så freesh klesstil i forhold til andre lærere

Linnea: Jeg har masse studiepoeng pga realfag... faktisk 8,5. men jeg misteer nesten alle ved å dra på folkehøgskole

Espen said...

Hmmm... jeg har et lite dilemma. Jeg hadde sesjon den dagen klassen min dro på utdanningsmesse, og jeg har fått tilbud fra læreren om å bli med på den som er imorgen. Da kan jeg jo bli med deg og resten av flokken?
Hmmm...

Anonymous said...

HB. :D

Anonymous said...

"Jeg syns Hanne Berit er så skummel, jeg," som jeg sa i første.. grøss, det var flaut! sånn ellers tenkte jeg på å bli hore... du vet, leve litt opp til navnet mitt:)

Eirin said...

hahaha

Arma said...

du blir jo med oss da, espen?

Espen said...

JA! Det bestemte jeg idag! :D

Julie said...

wohoo=) espen in tha hood

the actor said...

Hanne Berit <3