Wednesday, February 27, 2008

One step foreward and thirty miles back

Det er høyst provoserende å ikke få det som man vil. Det er enda mer provoserende å ALDRI få det som man vil. Igår ble jeg fortalt:
- Jajajaja, du er satt opp til å jobbe imorgen, fra to til åtte.

Problem nummer 1: Jeg kan ikke, jeg skal se film med filmklubben
Problem nummer 2: Jeg har avtalt å være med Charlotte

Okei da, selv om jeg ikke hadde jobbet, så hadde jeg fortsatt hatt et problem. Charlotte vs filmklubben.
Men dette blogginnlegget handler om at jeg er sinna på jobben. Som f.eks. fordi jeg ikke får dra på Hove. Og nå får jeg heller ikke bruke denne fantastiske onsdagen som jeg vil heller. Noen som har lyst til å jobbe noen timer på Vero Moda ikveld?

Men alt er ikke bare negativt!
Det er mye jeg gleder meg til. Jeg gleder meg til:

- Våren og sommeren



















- Eirin flytter tilbake

















- Australia
















- Russetiden


















Hva gleder du deg til?

18 comments:

Anonymous said...

jeg gleder meg til:
1. smashing pumpkins-konsert på fredag
2. å bli ferdig med særemnet
3. påskeferie
4. sommerferie
5. ....hove....
6. karpathostur med hele familien
7. folkehøgskole
8. new york med klassen på folkehøgskolen

Anonymous said...

jeg får heller ikke dratt på filmklubben......................
GOD JOBB

Unknown said...

haha, løøøøøøvly bilde av eirin, da!

jeg gleder meg til du kommer på besøk på folkehøgskolen, og til å kjenne din varme klem hver gang jeg kommer hjem på besøk!

Anonymous said...

For din egen del håper jeg at svaret på "Charlotte vs filmklubben" går i Charlottes favør...

Ragnhild said...

jeg aner et ultimatum fra Charlottes side?

Arma said...

JADA, char. Det er selvsagt.

Anonymous said...

Flott! Hadde forberedt et mindre hyggelig svar hvis ikke;)

Julie said...

hahhah den hesten

Jeg gleder meg til:
- Å være ferdig med de inni helvettes forbanna rævpulte (av en hest?) kuksoppede fantesnablede leksene og prøvene og innleveringene
- Russetida
- Å tilbringe to uker i sørfrankrike i sommer
- Noe osm jeg kanskje ikke bør nevne med hensyn til deg (begynner på h og slutter på ovefestivalen)
- Tilbringe et år på trøndertun fhs og danse fem timer hveeer dag<3
- New York - tur med Trøndertun

håhåhå jeg har mye å glede emg til, men et helvette å komme igjennom først

the actor said...

Jeg gleder meg til champagnekorken i lua.
President Julie: beware..

Julie said...

hvem er forresten filmklubben?

Ragnhild said...

Jeg veit ingenting om åssen sommerferien min blir.
Hm

Arma said...

Filmklubben er noe alle kan bli medlem av. Vi ser en b-film/indiefilm en gang i måneden. Masse randoms sammen. Og ida, mo, arma, eveline, siw...

Jon said...

Hahaha, første bildet var skummelt.
Jeg gleder meg til LA, sommer, roadtrip, NY, alt!

Espen said...

Jeg gleder meg til folkehøgskole. Da slipper jeg det leksehelvetet, og må ta en pause fra jobben. Fyyy fader, da får jeg mye tid til overs! :D

"Fikk mer til overs, så jeg..." Nei, jeg skal ikke begynne.

Kortsiktig gleder jeg meg til mars måned for å gratulere dritmange av vennene mine med bursdagen og for å feire min egen. Og så spiller Liverpool mot Man United og Everton denne måneden. Og så starter Formel 1. Hoho!

Maia said...

HAH. Det eselet var i humør.
Kanskje den skal på hove?

*Ida* said...

jeg gleder meg til å tilbringe de neste fem åra i mitt liv på noe som blir en utvidelse av videregående. næææt.


jeg er veldig(ikke litt, veldig) misunnelig på folkehøyskolefolka.

Anonymous said...

Hvorfor kommer det ikke opp? Det jeg gleder meg til.. jeg gleder meg til å kanskje se deg på skolen i morgen<3

Eirin said...

Jeg gleder meg også til du kommer å besøker meg på folkehøyskolen!!

Takk for bildet. Det var ikke pent på alle måter.