Monday, February 25, 2008

Forlemper og udeler

Idag har det vært fint vær her i Kongsberg. Det byr også på problemer. Det byr på vann. Vann gjør at det er glatt. Glatt gjør at jeg ser ut som en idiot. Eller det er vel ikke bare dét som gjør at jeg ser ut som en idiot......................


Jeg kjøpte solbriller i London. Da Kjetil så dem sa han bare:
- Å, fulgte de med i det nyeste Donald-bladet?
Jeg latet som at jeg ikke syntes det var morsomt. Men jeg tror latteren min avslørte meg... Noe den gjerne gjør.

19 comments:

*Ida* said...

samme farger som på platene i svømmehallen. synes de er fine jeg! :)

Ragnhild said...

i morra skal jeg ha med solbrillene som ser ut som de er tatt på opp-ned

Unknown said...

hahahahaha donald hahah bladethahah

Julie said...

åå de var dritkule da:P

ved første øyekast trodde jeg det var bilde av kristin, aner ikke hvorfor

Unknown said...

nei, haha, hvorfor det hahaha

Anonymous said...

erre sjannell eller?

Arma said...

jævli bra gjetta, toro

Arma said...

men det er faktisk gukki

Anonymous said...

kula (som i å være kul)

Lisa. said...

Solbrillene var tøffe! :)

Linnéa said...

Dø... hvor har du kjøpt de der'a. Jeg vil ha like da.

Arma said...

Haha, de er fra TOPMAN. Der hvor alle gutta med stil henger. De er sikkert der når du drar, linnea

Anonymous said...

Var'e sånn Hanne Berit-latter detta a?

Anonymous said...

Det var noen kule solbriller, Armbert!

Jon said...

Naais

Mary Lou said...

Kula(som i å være full)

Espen said...

Jeg hadde spurt om nøyaktig det samme. Men siden Kjetil allerede okkuperte Donald-versjonen, så spør jeg deg om du fikk den i Corn Flakes-pakka. Mohahaha.

the actor said...

Jeg trodde de var HM. De er nice. Du ser litt bohem ut. De satt bra! Jeg skriver som Erlend Loe.

Anonymous said...

Les hele bloggen, ganske bra