Friday, January 25, 2008

Det er lett å finne på tittel

Jeg har slengt meg på highwaist-bølgen.

























Hall(v)idrettsdagen var... ja, jeg fikk blåmerker og greier. Hvorfor? Ikke fordi jeg blir slått av mine venner i kantina hver dag, men fordi skøyter kanskje ikke er mine beste venner. Jeg legger bare ut en video, jeg.



Det er jeg som tar moonwalk i rød jakke. Hvis noen lurte............
Jeg var forresten pro på luftgevær og mindre pro på squash. Pass dere. Og da mener jeg for squash-ballen.

Og siden jeg skal avslutte med et spørsmål: Hva skal dere ha til middag?

11 comments:

Anonymous said...

jeg er egentlig mest opptatt av hvor du har kjøpt den joggebuksa?

Arma said...

Oh, sweet lord!
Mohahahaha!
Jeg veit ikke hva jeg skal spise. Kanskje du og mor di vil lage borek til meg?

Arma said...

Den forrige kommentaren var fra meg, Daniel, BRALLERUD.

VIGGO said...

hahahah RO!

Espen said...

Jeg veit ikke hva jeg skal ha til middag. Grændis, lapskaus, elg eller noe...

Julie said...

hahaah, dritfin bukse

jeg skal spise på kinarestaurant med folkz i dag

Unknown said...

nei du veit, vann og brød på meg!

Ragnhild said...

Rundstykker

Linnéa said...

Jeg sov over middagen, men jeg tenkte å ha et glass vann da. Nice waist

Jon said...

Søt video Arma;)

silje said...

pølser og en misslykket makkaronistuing.