Sunday, January 13, 2008

Alt slutter der hvor det begynner

Jeg falt litt for den idéen med for og imot. Lettere å vurdere saker.
Nå skal jeg vurdere Hove08

For:
- The Kooks og Babyshambles (sikkert flere etterhvert)
- Menneskene
- Stemningen
- Sol (?) og sjø

Imot:
- Teltlivet
- Billettprisen
- REGN (ifjor, sæææriøst.)
- Maten



















Hove07 var veldig fint. Det handlet om flotte band, (drita) rogalendinger, merkelig døgnrytme, teltet, kø til "butikken", gamle rundstykker, emoer (haha), langhårede metalfolk, indiemennesker og rappere.



















En ting som kunne vært bedre er vel været. Takk KJÆRE, Eirin! Hytta di<3 Dusj<3 Tørt<3 Men jeg er så stolt av oss for at vi klarte å leve i telt i syv netter og åtte dager. Det ligger ikke i blodet til folk. Det eneste som gjorde at folk klarte det var det var alkohol som lå i det blodet.



















Spørsmålet nå er: Skal du? Og...kan jeg sitte på?



Now tell me hvordan du hadde det om du var der

17 comments:

Anonymous said...

jeg hadde det dritbra, sammen med dere, MEN regnet ja. det var rett og slett faenhore, som jeg sa den gang.

Anonymous said...

jeg vil også på hove i ååååår :(:(:(:(
det var jo genialt i fjor <3

ginajd said...

Jeg skal, og det syns jeg du skal og! Arma, vi snakker tross alt The Kooks og The Babyshambles, de slår ALT!!
Jeg skal kanskje kjøre, så hvis du tørr kan du sikkert sitte på med meg, hæhæh.

ginajd said...

Hvorfor i all verden skrev jeg THE Babyshambles, jaja, du skjønner hva jeg vil frem til. Du kan alltids bli med oss, dine fremtidige klassekamerater.

Arma said...

Gina, vil jeg dø?:)

Linnéa said...

Jeg har en ting til deg på for-siden: JEG SKAL!
Og jeg skal ligge i telt, og jeg skal være drita, og jeg skal spise gamle rundstykker, og jeg skal ha det helt fantastisk!

Er du med?

Arma said...

Åh, vi må SÅ møtes! Ha et lite blogg-treff!

Linnéa said...

Jeg er SÅ enig. Jeg kjøper billett i dag, så nå er det up to you!

Anonymous said...

Jeg kjører med deg Arma, ok?

altså, om du sitter på med Gina, sitter jeg på med Gina. og om du skal gå, så går jeg med deg. =)

Eirin said...

Seff skal du! Vi har jo hytta iår også. Artig at jeg høres helt drita ut på den filmen.

Anonymous said...

nok et kult bilde av meg, forresten

Anonymous said...

(drita) rogalendinger <3

Jon said...

Jeg har så lyst på festivaler i sommer! Kommer uheldigvis ikke ikke hjem til Norge før de fleste har begynt...

Arma said...

Hva med Øya, Jon?

Anonymous said...

Jeg skal også blogge om Hove nå tror jeg.

Anonymous said...

Jeg skal !! (Og du skal og Anette Bry?) Hove var best:):):)

Jon said...

Der sier du noe! Tidlig i august jo. Redd for at det ikke er helt min type musikk da, kanskje. Jeg vil på Hove og kaste undertøv etter på the kooks!