Wednesday, December 26, 2007

Dagens antrekk + mer

(For dere som tror jeg ser ut som en dass når jeg bare er hjemme. ÅNEIDU, der tok dere feil!)













































Jeg har også fått besøk i løpet av min tid her hjemme. Da drar jeg frem det vanlige underholdningsbidraget mitt - truser.

Dette er plagget som kan brukes til ALT!




























































Jeg fant også et bilde av noen SEXY gutter. Jeg sier bare tiende klasse. Polentur




















Prøv å finne ut hva jeg vil frem til. Stikkord: bind.

1.























2.























3.























4.
























Kanskje ikke så morsomt for DERE, men jeg koste meg

9 comments:

Ragnhild said...

Her var det mye fint for øyet

Unknown said...

HAHAHAHAHAHA JO, DET VAR JÆVLA MORSOMT SKAL JEG SI DEG HAHAHA

Anonymous said...

Jeg sier bare - hått

Linnéa said...

HAEHAEHAHE, jeg LER.

Arma said...

Skal ingen gjette hva jeg vil frem til? jeg syntes jo det var SÅ morsomt

Espen said...

Hahaha! Herregud!

3. bildet må da være "bind for øynene"?

Og du har RO på døra! Hihihi!
Dæven, jeg kom på at det er driiitlenge sida jeg har vært hos deg, Arma.

Arma said...

2. Bin(d) laden. (hehehehehehe)

Ja, det er dritlenge siden du var hos meg, espen. men du står jo alltid i buskene utenfor:)

Espen said...

Faen, bøsta!

the actor said...

HAHAHAHHA!
Er det mulig..