Saturday, December 08, 2007

1990s og 1950s

Igår var Eirin, Kaisa og jeg på 1990s. Var koslig. Utenom at jeg trolig får dårlig karma for at jeg fant en tohundrelapp som jeg brukte på å kjøpe to øl, en rusbrus og en cider med. Men ølen var ikke til meg. Da skulle man tro at jeg ikke fikk dårlig karma, right? JODA, vi misset toget med ca tre minutter. Så da ble det buss på oss. It's karma, baby.



Idag var jeg hos Ida. Mats-Ida. Hun bor i et veldig koslig hus i Jondalen. Ja, det er hus der. Tilstede var Ida (seff), Mats (seff?), Jon (seff), Oda (seff), Eveline (seff) og jeg (random). Det var skikkkkkelig koslig. Som Eveline sa på face:
jo takk i lige måde.
sånne kvelder liker jeg veldig godt.
flott selskap og tidlig kveld.


Jeg fikk bursdagsgave av Eveline. En bok. En bok som sier at jeg må høre på 1001 album før jeg dør. Håper jeg rekker det. Lastet derfor ned det første nå. Frankieboy.


9 comments:

Anonymous said...

Oi, dette var (seff) hygge å lese.
Det KAN hende jeg må få lov å lese litt i den boka når jeg er på besøk hos deg (les: drekkedagsnatta).

Ragnhild said...

(koselig)

Anonymous said...

Jeg var også på The 1990s:)Heldigvis ikke jeg som mista 200 lappen. Vi snakka med bande etter konserten. Haha småmorro.

Unknown said...

oi, hvilken bande?

Arma said...

ÅÅH, jeg ble glad av å ta på (les: få bakteriene til) bassisten! :D
Skjønte du noe av det de sa? skotter........

Espen said...

Olsenbanden, Kristin. Eller kanskje det var B-gjengen?

Unknown said...

1950's ikke sant hehehe

Anonymous said...

Nja, forstod det meste. Det jeg ikke forstod bare jatta jeg med på ;)

Eirin said...

Dårlig karma OG dårlig stedsans.. shit, hva blir det neste?