Tuesday, November 13, 2007

131189

Jeg har aldri hatt bursdag før med facebook. Det er et slit. Hundrevis, TUSENVIS av gratulasjoner = masse mail.

På skolen merket jeg godt at jeg har bursdag idag, men hjemme vare andre boller. Nei, det var ikke boller hjemme, det var faktisk ingenting. Bursdagsfeiringen er unnagjort. Nå var bordet ryddet. Alt var klart for at jeg kunne dra opp historiebøkene. Ja, nemlig... Bursdagen blir brukt på å lese. Jeje, tenker jeg, lærer sikkert mye da.

Hittil har jeg fått såpebobler, øl, vans, kake ganger to og et kort. Herlig kombinasjon

4 comments:

Ragnhild said...

Jeg brukte ti minutter på å lese og ta notater til prøva.

Linnéa said...

Gratulerer med dagen!!
Min bursdag ble også brukt til prøvelesing, men det var det faen meg ikke verdt. Man blir bare emo, og prøva går til helvete.
Konklusjon: ikke les

Anonymous said...

Et herlig bra kort også. et med verdensfred og jude law <3

Arma said...

ja, emo, ja. det er jo jeg (tydeligvis). Les: musikksmaken min?
Men prøver går alltid til helvete:)